Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 23 apr, 2024 11:37 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: brouwersdag
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 9:16 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 27 nov, 2008 22:08 pm
Berichten: 412
Woonplaats: Gouda
Was inderdaad een leuke en geslaagde dag. En last but not least de 10e prijs bij de wedstrijd:
Afbeelding

Erg leuk om weer mensen achter de verslagen en modellen te ontmoeten en leren kennen.
Vond wel dat er ten opzichte van vorig jaar minder modellen te bewonderen waren. Dit jaar vooral veel oorlogsgeweld :shock: en veel verkoopstands.

En het debuut van zoon Reinier (8). Wel sneu dat het zo ongeveer het enige civiele luchtvaart toestel was:
Afbeelding

Afbeelding

_________________
Gr. Johan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: brouwersdag
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 10:15 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 18 mei, 2012 15:12 pm
Berichten: 1279
Woonplaats: hellevoetsluis
zaterdag de modelbrouwersdag , het was gezellig , ook het ouwehoeren wat erbij hoort en brainstormen over groepsbouw
toch heren , of het van de grond af komt is een tweede , want er is natuurlijk een tijdsbestek waarin het plaats moet vinden ja , en 10 jaar arjan dat gaat niet :lol: thema vond ik wel goed , werkvoertuigen affijn is voor de toekomst om het ooit te doen
ook dank aan de organisatie en diverse lieden daar om heen
paar plaatjes van de voertuigen


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
en deze die ik zo gaaf vind , kenworth cbe [ in aanbouw ]


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
tot zover
koos

_________________
do it like pruitt used to do it
movin on


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: brouwersdag
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 10:20 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 maart, 2011 22:39 pm
Berichten: 5063
Woonplaats: IJsselstein UT
Dank voor de mooie foto's mensen.
VrGr
Jan

_________________
Op de werkbank:
* Mitsubishi KI-21-1-a Sally, ICM 72205, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".

Onlangs voltooid:
* Mitsubishi Ki-51 Sonia, Hasegawa B005, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".
* Dornier Do 24T-3, Italeri 1323, 1:72 voor de BB "Franse luchtvaart 1900 - nu";
Portfolio:
* Mijn ATF portfolio 2011-heden


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: brouwersdag
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 12:17 pm 
Offline
Moderator
Moderator

Geregistreerd: za 11 sep, 2010 12:30 pm
Berichten: 876
Het was een leuke dag. Ik baal nog wel een beetje van de Royal Class doos.. Net te laat.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: brouwersdag
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 12:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
Johanelshout schreef:
En het debuut van zoon Reinier (8). Wel sneu dat het zo ongeveer het enige civiele luchtvaart toestel was:


Grappig was dat, er klonken nogal wat geschrokken reacties toen Reinier de 777 ineens vastpakte en er mee rond ging lopen. Lijkt mij een compliment voor zijn bouwkunsten :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: brouwersdag
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 12:55 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Dan moet je maar niet zo lang wikken en wegen. Dan loop je het risico dat je naast de pot piest.
:lol:

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: brouwersdag
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 15:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 27 nov, 2008 22:08 pm
Berichten: 412
Woonplaats: Gouda
TheFlyingDutchman schreef:
Johanelshout schreef:
En het debuut van zoon Reinier (8). Wel sneu dat het zo ongeveer het enige civiele luchtvaart toestel was:


Grappig was dat, er klonken nogal wat geschrokken reacties toen Reinier de 777 ineens vastpakte en er mee rond ging lopen. Lijkt mij een compliment voor zijn bouwkunsten :wink:


Kan kloppen ja. Van de zenuwen doet hij soms maffe dingen. Hij vliegt graag rond met z'n modelvliegtuigen en waarom dan niet op een show hè :lol:

_________________
Gr. Johan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: brouwersdag
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 15:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 feb, 2009 9:39 am
Berichten: 2125
Woonplaats: Heist o/d Berg
ook voor mij een geslaagd en zeer gezellige dag geweest...in naam van BSMC
en clubmaat Kris Van Dyck stal weer een stuk van de show met zijn 1/144 creaties :wink:

enkel de uittocht viel wat tegen, wegens geen kaart, geen gps, via Schoonhoven omgereden vanwege de wegenwerken :oops:

_________________
mama wipe the blood off of my face

http://www.myspace.com/goodsonsb
http://www.attich.be/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: brouwersdag
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 16:17 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21311
Woonplaats: Bodegraven
Ook ik heb mij prima vermaakt, ik heb een tijdje zitten schilderen bij de jongens en dame van Game'n stuff en heb rondgelopen. uiteraard weer met een paar bekende koppen gesproken, ook even met Chris en Kris, maar wat heeft die kleine priegeldingen, niet te filmen, maar zover ik kon zien zonder elektronenmicroscoop zag het er erg mooi uit. Ook eens kennis gemaakt met Rolf Mulder en Tjopper Bob (raar dat je eigenlijk een voorstelling maakt van mensen die dan in zijn geheel niet kloppen) wel Hessel gezien en daar wilde ik eigenlijk nog ff mee sparren, maar die was steeds in gesprek of ik was weer effe weg.

Ook uiteraard de modellen bekeken en hier en daar bewonderd, jammer dat de 3D printer al snel weg was.
Heb ook foto's gemaakt maar behalve de hoek van fotograferen zijn het dezelfde foto's zoals al eerder getoond.

Ook met een paar mij onbekende mensen een goed gesprek gehad, er zaten leden bij, maar ben de naam weer vergeten, maar zoals publiekelijk bekend heb ik sowieso een slecht geheugen voor namen, want hoe heette die vriend van Mytheny ook alweer?

Ook uiteraard weer even gesproken met Hanjo en Arno, de mannen van het eerste uur waar ik altijd graag even van mening wissel (mailtje komt er aan heren, meot alleen de juiste bewoording nog evven vinden.

Ook Dirk met zijn Fluit (wat klinkt dat ranzig zeg) gesproken, leuk dat je er was en ik respecteer die man enorm om zijn gedrevenheid om dingen te bouwen die eigenlijk nog niet echt goed bekend zijn, en dan doel ik op scheepsmodellen.

Ook best wel wat mooie en leuke dingen gezien, maar zo'n streng met haar van de vrouw houdt het koopspook best wel op afstand, kon nog net effe snel een potje lijm kopen, omdat het spook even afgeleid werd door een heel lieftallig spookje........ik trouwens ook wel hoor :lol: :lol:

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: brouwersdag
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 20:50 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Bert Takken schreef:
Ook met een paar mij onbekende mensen een goed gesprek gehad, er zaten leden bij, maar ben de naam weer vergeten, maar zoals publiekelijk bekend heb ik sowieso een slecht geheugen voor namen, want hoe heette die vriend van Mytheny ook alweer?

Kan me ook niet meteen de naam herinneren, maar het schijnt echt een vervelende Belg te zijn. Wat sneu dat je die nu weer tegen het lijf liep.

;)

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement