Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 19:03 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 03 sep, 2014 8:47 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 mei, 2010 15:20 pm
Berichten: 3486
Woonplaats: Purmerend
Dank jullie wel voor jullie input.

Bij de replica zie je het inderdaad niet....op de zw foto lijkt het of het wel te zien is (mijn inziens), maar dat komt waarschijnlijk door de zwart wit tonen. Zonde van mijn werk....het was een leuk iets geweest als het in het echt ook zichtbaar was geweest op het linnen. Aan de andere kant ook wel weer fijn dat het niet hoeft, want voor je het weet is het november :wink: .

Besloten om het dan ook maar weg te laten. Dan gaan we de vleugels alvast een een mooie blauwe laag geven Revell 56 Aqua.
Afbeelding
Kleur ziet er donkerder uit dan het in werkelijkheid is.

Cheerz :brouw:

Barry


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 10 okt, 2014 12:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 mei, 2010 15:20 pm
Berichten: 3486
Woonplaats: Purmerend
Van de week vroeg René mij terecht :oops: of er nog een update te verwachten was.
Aan twee groepsbouwen meedoen is niets voor mij....nu is er voor deze gb een ruime tijd ingepland...dat moet me lukken dacht ik.... Tijd is gewoon een luxe...die ik niet altijd heb helaas...maar genoeg gejammerd.....Ik weet niet of ik het ga redden, maar gaan mijn stinkende best doen om het toch te halen.

Deze week wel een aantal dingen geprobeerd, maar het lukt niet....gefrustreerd weer alles aan de kant geschoven....dag later weer opnieuw geprobeerd......De vleugels staan inmiddels in een eerste laag blauw.....Olivier is inmiddels ook zo goed als klaar, propellor "gehout" en een aantal andere kleine onderdelen staan ook in de lak (foto's zullen nog volgen).

Tijd om me bezig te houden te houden met de body. Als ik de twee helften tegenelkaar hou...dan liggen achter en voor 2 inkijkgaten......Ik heb getracht het zijl dat achter de stoel is gespannen in elkaar te freubelen.
Afbeelding
Straks stoel en piloot er nog bij en de grootte valt niet meer op.
Het past allemaal...mooi. Aan de voorzijde zal ik nog een brandwerende plaat maken.

Rob had me 2 strookjes lozenge gegeven om aan de binnenkant van de cockpit te verwerken.
Mooi stevige zelf gemaakt decals :brouw: Beetje op maat geknipt en verwerkt.
Afbeelding
Helften op elkaar en dan ziet het er zo uit (hoop dat het te zien is).
Afbeelding

De decals glanzen erg, maar dat geeft niet aangezien er een nevellaag blauw nog over heen gaat.

Tot zover deze update...Ik hoop dat het me lukt meer frequent te posten.

Cheerz :brouw:

Barry


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 10 okt, 2014 13:03 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Ah, leven in de brouwerij. Goed dat je weer bezig bent. Hopelijk vind je inderdaad wat tijd om weer te hobby-en. Maar denk wel om jezelf hé, werk, privé en gezondheid gaan voor.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement