Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 17:00 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 19 jul, 2014 11:48 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Hallo allen, ik ga vandaag op vakantie. Zorgen jullie ervoor dat er voor mij over 2 weken allemaal leuks hier te zien is??

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 19 jul, 2014 20:58 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 09 jan, 2013 23:27 pm
Berichten: 822
Ik zal mijn uiterste best doen om alvast een flink eind aan de Camel te plakken. :roll: :wink:

Fijne vakantie toegewenst! :brouw:

_________________
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Voor een overzicht van mijn verslagen :http://www.modelbrouwers.nl/builds/user/1724/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 20 jul, 2014 11:41 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4450
Eerst nog iets van een MH-6 dio gereed maken, daarna zal ik mijn Ambulance wel even in elkaar duwen! :mrgreen:

Fijne vakantie toegewenst!



Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 10 sep, 2014 10:38 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 8:45 am
Berichten: 1414
Woonplaats: Friesland
Hey,

Even een vraag tussen door voordat ik zomaar een topic open over mijn FT-17.

De uitvoering die ik heb voor mijn FT-17 is Russisch. Deze tank werd in werking gezet in de Russische burgeroorlog/Revolutie die begon in 1917.
In deze oorlog vocht het Russische keizerrijk tegen het Rode Leger (de communisten) en tegen het Witte Leger (tegenstanders van de communisten).
Deze burgeroorlog wordt gerekend onder de eerste wereld oorlog door Wikipedia en andere informatie sites over deze burgeroorlog.

Citaat:
The February Revolution took place in the context of heavy military setbacks during the First World War, which left much of the army in a state of mutiny.

(Bron: Link)

Mijn vraag is dus nu: Kan ik de Ft-17 bouwen onder dit Russische thema? Ik heb hiervoor ook de uitvoering in mijn kit.

Groeten, Kornelis

_________________
Work in progress:
T-26 Model. 1933 | Skif 1:72
TATA Lpt 1613 TC (52/Cowl) | 1:24 – ‘Horn Please!’


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 10 sep, 2014 22:14 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
Tuurlijk, lekker bouwen en meenemen naar Hurdegaryp.

Gooit hem er maarrr in, turrrboooo !!

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 23:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18527
Woonplaats: Hurdegaryp
OPROEP !!

Wie van de bouwers hier is van plan om naar Hurdegaryp te komen? Graag even doorgeven welke modellen (welke je hier bouwt en welke je reeds gebouwd hebt) je mee gaat nemen om de expositie WO-1 te vullen. We hebben niks aan een expositie met alleen maar tekst en plaatjes, er moeten ook modellen te zien zijn. Ook als je niet komt als bouwer, maar als publiek, ben je meer dan welkom om je WO-1 model(len) mee te nemen om die tafel te vullen.

Ik ben aanwezig met (alles 1:72):
- Fokker D-VII
- Fokker Dr.1
- Fokker E-III
- Tank Mk.IV (hopelijk in een diorama, waar ik op de achtergrond nog wat mee aan het stoeien ben)
- PKZ-2 verkenningshelikopter
- Phönix D.II
Ik heb ook nog een Spad D.XIII en een Fokker E.V, maar of ik nog tijd heb om die te bouwen voor 1 november? Ik heb nog genoeg te doen.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 23:18 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Ik kom in ieder geval met de D.VIII, misschien met nog wat kleine extraatjes, maar dat is even afwachten hoe snel ik het Fokkertje af kan krijgen.


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 15 sep, 2014 23:25 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2010 16:23 pm
Berichten: 4450
Zoals elders vermeld kom ik met de Whippet en mijn Ambulance in spé (verslag komt binnenkort wel eens...)



Dj.

_________________
Bezig met:
- M4A3E8 'Easy Eight' Sherman | M270 MLRS - Operation Desert Storm

Afgerond:
- M109 A6 Paladin | Leopard 2A5 NL | AMX-30 B2 - Opération Daguet 1991 | USMC LAV-25 - OIF 2003


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 16 sep, 2014 8:35 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 jan, 2011 15:14 pm
Berichten: 4381
Woonplaats: Leiderdorp
Ik kom waarschijnlijk part-time (zeg van 10 tot 15 uur) naar het Hoge Noorden. Ik kan de volgende 1:72 modelletjes meenemen (natuuuurlijk allemaal vliegend spul), wat in produktie is gegaan en dienst heeft gedaan in WW I.
Fokker: M5L, M.7 (B.I), M.10E (B.I), M.10Z (B.II) -allemaal verkenners/trainers-; E.II (M.14), E.III (M.14), E.IV (M.15), D.I (M.18, B.III), D.II (M.17ZF), D.III (M.19K), Dr.I (F.I), D.VI -allemaal jagers-; M.17E (B.II), een trainer. En natuurlijk de 1:48 Fokker D.V (M.22) van onze groepsbouw. De D.VII en D.VIII (E.V) heb ik alleen in Nederlandse kleuren. De enige consistente benaming zijn de Fokker fabrieks type nummers (M). De andere Fokkers uit die tijd die ik heb zijn prototypes, die door Fokker ingeschreven zijn voor de jagerwedstrijden. Ook interessant (er zijn veel "moderne" eendekkers bij), maar misschien niet relevant.
Armstrong-Whitworth: F.K.8 Big Ack (verkenner), F.K.10 (fighter).
Ik kan eventueel de dubbele weglaten.
Rob

_________________
----------------
Bouwverslagen op http://www.hollandaircraft.nl/
De 1/144 kit van F-RSIN van de Fokker F.28 Mk. 1000 is on-hold. Nu bezig met de 1/72 Valom kit van de Fokker T.V en de masters voor een 1/72 Koolhoven F.K.55 kit.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 16 sep, 2014 9:02 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 19 jul, 2006 10:48 am
Berichten: 7913
Woonplaats: Ingelmunster
ik ga passen. zie het niet zitten voor die 400km enkele richting...

_________________
The early bird get's the worm, but the second mouse get's the cheese...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement