En gestaag gaan we verder.
Na de drijvers was het tijd voor de dwarsverbindingen met de romp. En waar ik al bang voor was, klopte ook....de ene kant te lang, de andere weer te kort enz, enz.. Uiteindelijk is het toch gelukt om ze passend te krijgen.
fotootje van voren (toch best wel aardig symmetrisch)
en nog wat van de constructie
Inmiddels ook het motorblok in elkaar gezet
Ondertussen ook nog met het 'glaswerk' aan het stoeien geweest.
Door de constructie was het nagenoeg niet mogelijk om het glaswerk er fatsoenlijk in te zetten, behalve dan door het te groot te houden en tegen de buitenkant aan te plakken.
Na wat zoeken op het www kwam ik op een Frans bouwverslag terecht en daar had diegene raamstijltjes gemaakt. Dus aan de slag met evergreen 0.5mm en dezelfde truc toegepast. Stijltjes inmiddels ook al in interieurkleur geschilderd)
Vervolgens het glaswerk afgeplakt
et voilá (past nog niet helemaal, maar komt wel goed)
tot de volgende...