Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 13:42 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 08 dec, 2020 22:56 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Wel beste Hein ik wens u al het geluk van de wereld als je verhuisd bent , ben een klein beetje jaloers ik geraak niet meer weg uit mijn heimat ( rond Antwerpen )
Nu uw maquette ongelooflijk moest er nu op 1 van foto van de binnenkoer een echte mens zou staan ik zou echt geloven dat het het echte huis zou zijn
Tof gedaan kerel
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 09 dec, 2020 9:45 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 20 okt, 2014 20:28 pm
Berichten: 209
Woonplaats: Lengenfeld Oostenrijk
Bedankt Marc, zeer content met je compliment!. Vind het een superleuk project om aan te werken en doe erg mn best om het zo natuurgetrouw mogelijk te krijgen.
Ja we kijken er erg naar uit om NL en de Randstad te verlaten en in te ruilen voor een mooie dorpse streek in Oostenrijk.
Ik ben een aantal keer in uw streek geweest om te genieten van feest, Belgisch bier, muziek etc. (Rumst), ook niet verkeerd :brouw:
Gr,

Hein


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 09 dec, 2020 14:15 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Ja Hein Rumst is nu niet bepaald een mooi dorpje is typisch arbeiders gemeente ( sorry moest ik iemand op zijn tenen trappen of getrapt heb ben zelf ook maar een arbeider geweest ) maar typisch landelijk kan je het er nu niet noemen
Inderdaad ik woon niet ver van Rumst
Maar het bier en het eten is dan wel heerlijk ginder , feesten dan denk ik aan Tomorow Land maar dat is meer in Boom ligt tegen elkaar , ben er zelf nog nooit geweest maar we horen het tot in onze slaapkamer kan het goed hebben hoor
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 09 dec, 2020 15:55 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 20 okt, 2014 20:28 pm
Berichten: 209
Woonplaats: Lengenfeld Oostenrijk
Haha ja snap wat je zegt over typisch arbeidersdorpje, maar kan ik wel een soort de charme van inzien eigenlijk.
Het waren de Rumstse volksfeesten. BBQ, tent met bands etc. t kwam op mij wel saamhorig over allemaal :brouw:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 09 dec, 2020 17:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 feb, 2018 11:32 am
Berichten: 2802
Woonplaats: Dongen
Blijft een mooi project dit.

Marc zegt het heel treffend. Als er inderdaad een mens op de binnenplaats zou staan, zou je zo zeggen dat dit echt is.
Knap stuk werk. Tof ook om te kunnen zeggen dat je er straks echt in woont. :D


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement