Bedankt JW.
Gaat goedkomen.
Zolang ik en m’n gezin gezond zijn, is de rest allemaal minder belangrijk.
Het kriebelt momenteel behoorlijk om aan de Crab conversie te beginnen, dus deze week maar eens kijken of ik zover kom dat de rompdelen op elkaar kunnen.
De meeste interieuronderdelen voor in de romp zitten er in.
Dan kan de binnenkant met witte primer gedaan worden.
Ik zou natuurlijk ook gewoon de rompdelen zo op elkaar kunnen lijmen, maar op deze manier kan ik mooi losse onderdelen mee opwerken die anders misschien nog heel lang in mijn spare box zouden blijven zitten.
Nu komen ze mooi van pas.
De Crab krijgt dus slechts een gedeeltelijk interieur.
Ik ga dit keer niets scratchen.
Ik had nog losse trackdeeltjes van de Tamiya Shermans die ik gebouwd heb.
Die heb ik waar nodig aangepast en op de koepel bevestigd.
Doordat het losse stukjes zijn, volgen ze de vorm van de koepel bij de lange stukken.
Ik heb de eerste delen van de conversieset aangebracht.
Nu kan ik niet meer terug en moet dit wel een Crab worden.
De beschermkappen voor de periscopen in de romp.
Om dat te kunnen doen, hetzelfde gedaan als Steven bij zijn Crab: gaten geboord en daar de kleppen weggesneden.
Ook de kleppen op de resindelen vervangen door bredere kleppen.
De knoop doorgehakt om één luik open te zetten, het luik van de driver.
Bij dat luik ook PE bevestigd rondom de periscoop uit het setje van Aber dat bij de kit zat.