Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 16 apr, 2024 22:58 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 18 jan, 2020 20:23 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 12 jan, 2020 19:54 pm
Berichten: 46
vandaag aan de bike en bikerinnen gewerkt, aan sommige details moet ik toch nog eens opnieuw werken.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 20 jan, 2020 20:11 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 12 jan, 2020 19:54 pm
Berichten: 46
Vandaag het grondwerkje begonnen en al een paar figuren ingepast, en een beetje verweerd

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 22 jan, 2020 14:39 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 12 jan, 2020 19:54 pm
Berichten: 46
Het licht aan het einde van de tunnel, ik wil nog een paar details toevoegen en een paar opmerkingen verbeteren, andere heb ik reeds proberen om te zetten.
Voor sommige dingen die ik nog wil doen heb ik niet direct een oplossing, dus gaat het weer het schap op bij de "to do" projecten.
Blijft mij enkel nog de tussentijdse eind foto's te tonen.
Ben eigenlijk best tevreden na zo een lange tijd nog eens een klein dio gebouwd te hebben.
Er zit zelfs 1 Figuur tussen die recht uit de doos komt.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 23 jan, 2020 8:38 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21310
Woonplaats: Bodegraven
Ik vind hem gaaf, al blijf ik mij altijd verbazen, zet twee strijders bij elkaar, man en vrouw, dan is de man altijd volbehangen met pantser en de vrouw een heel sexy speelpakje met zoveel mogelijk huid

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 23 jan, 2020 8:57 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 aug, 2014 8:26 am
Berichten: 6771
Woonplaats: Kasterlee (B)
Ja Bert, het is een beetje cliché natuurlijk: de man, het sterke geslacht die hier oog in oog komt te staan met gevaarlijke, schaars geklede amazones. Nu ja, nu kunnen de sceptici onder ons alweer het bewuste "rollenpatroon" en het "seksisme" aankaarten maar zeg nu zelf: moesten deze vrouwen dezelfde outfit hebben zoals de mannen, dan had Grijze Wolf net zo goed gewone soldaten kunnen gebruiken.
Dit hier hoort een beetje thuis bij de "pin-up cultus" die ergens rond de jaren 1920 ontstond en die nog steeds niet dood is en ja... het oog wil ook wat nietwaar? :lol:
Ach wat: ik vind het best en het is toch weer eens iets anders. :D

_________________
Hoe groot je werktafel ook mag zijn... op termijn is ze altijd te klein!
[ON HOLD] http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=43937
[ON HOLD] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=48632


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 24 jan, 2020 20:27 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21310
Woonplaats: Bodegraven
Nou, het gaat mij niet eens om het clichematige, al is het cliche, maar ik verbaas mij meer dat de vroouwen zo weinig bescherming hebben terwijl ze wel een heel arsenaal aan wapens hebben en er ook nog eens mee om kunnen gaan. Uiteraard is een schaars geklede meid voor de mannelijke kijkers wel veel leuker, maar geven die vrouwen dan zo weinig om hun eigen welzijn, het zou toch eeuwig zonde zijn dat die plaatjes van vrouwen wat overkomt

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 24 jan, 2020 20:42 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 aug, 2014 8:26 am
Berichten: 6771
Woonplaats: Kasterlee (B)
Tja, het is nu eenmaal fictie en dus met geen mogelijkheid met de werkelijkheid te vergelijken. De legende van de amazones, zogezegd voor het eerst gespot in Z-Amerika een paar eeuwen geleden is en blijft een legende, hoewel er in de verhalen over Atlantis ook sprake is van dergelijke vrouwelijke krijgers. Je kan het vergelijken met de straffe zeemansverhalen van destijds zoals de grote kraak bvb. Nu ja, het is en blijft een dankbaar onderwerp voor fictieschrijvers en dito filmmakers en kunstenaars en dat het nu zijn weg vond in de modelbouw is niet zo vreemd net zoals al die zombietoestanden. die net zo finaal uit de duim werden gezogen hoewel daar wel een oorsprong van te vinden is in de voodoocultuur. :)

Maar goed, je houdt ervan of niet. :roll:

_________________
Hoe groot je werktafel ook mag zijn... op termijn is ze altijd te klein!
[ON HOLD] http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=43937
[ON HOLD] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=48632


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 25 jan, 2020 13:04 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 12 jan, 2020 19:54 pm
Berichten: 46
Hehe, de charmes van een vrouw is altijd een wapen, nooit onderschatten :lol:
Voor de rest naakte huid is plezanter schilderen als wapenuitrustingen, en er wordt niet verwacht van bij dit soort dingen veel research te doen. (mijn minpunt)

Grtx Jan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement