Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 23 apr, 2024 20:07 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2020 9:56 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 25 aug, 2019 10:31 am
Berichten: 107
Beste leden,
Eerst mijn excuses omdat ik zo lang afwezig ben geweest. Mijn leven is een roller-coaster geweest maar ben nu weer beter en zelfs wat tijd om mijn hobby te hervatten.
Waarom ik niet eerder foto's posten is omdat ik heel beïnvloedbaar ben en heel snel van mijn eigen ontwerp afwijk. Er moet nog 1 gebouwtje bijkomen en dan is de grove setting buitenkant af (zonder de afwerking) ik hoop jullie te kunnen plezieren met dit bouwwerk en commentaar is nog steeds welkom hoor...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2020 10:00 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 25 aug, 2019 10:31 am
Berichten: 107
photo 521421

photo 521422

photo 521423

photo 521424

photo 521425

photo 521426


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2020 10:39 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4396
Woonplaats: Aartselaar
Ferme architect hier aan het werk , blijf geïnteresseerd volgen , kan nog wat bijleren hier
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2020 10:58 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 25 aug, 2019 10:31 am
Berichten: 107
Dank u voor het compliment, ga zeker mijn best blijven doen.
Groetjes...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2020 14:50 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 25 aug, 2007 21:40 pm
Berichten: 1393
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel
Hoi,
Moet ik zeggen dat ik nog niet eerder durfde te bbeantwoorden, maar diep respect voor je architectonische kunsten en netheid om maar te zwijgen van je orde. Het is vanzelfsprekend dat ik je genomen ruimte om wel of niet en wat wel of niet te posten, respecteer. Ik zie het wel voor me zo inderdaad met de Dragon of Tristar set van officieren met stafwagens en hopelijk zonder nazi-banieren. Maar stiekem hoop ik nog wel op een spion van het verzet, of een hele luchtaanval incl. FLAK etc. ;)
Groet, Anne
PS: een andere manier is nog om de propagandakant op te gaan, met de figuren van Andrea Miniatures, maar dan wordt het wel weer gevaarlijk.

_________________
-Opdat wij niet vergeten-

In de maak: 3 projectjes, in de planning:.. 4 ;)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2020 15:37 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 25 aug, 2019 10:31 am
Berichten: 107
Hey Anne,
Wat een eer om zo'n commentaar te krijgen van een prof builder. Even het verhaal dat ik in gedachten heb. Ik wou op de daken een groot wit/rood kruis aanbrengen om de R. A. F te misleiden, maar het plaatselijke verzet kent de waarheid van wat er echt gaande is. Ze lichten de geallieerde troepen in en met behulp van militaire politie komen ze ter plaatsen. (mischien eerst nog een korte strijd???) de Duitsers beseffen dat de oorlog verloren is en gooien de handdoek in de ring. De hoogste officier spreekt zijn mannen nog toe en bedankt ze voor hun inzet en eindig dan zijn speech met "kameraden, unser kampf ist vorbei"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2020 16:52 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 25 aug, 2007 21:40 pm
Berichten: 1393
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel
Hoi! Echt leuk. Dat van dat Rode Kruis zou ik proberen vast te houden, dan kun je inderdaad desnoods nog iets van een V2 op het pleintje neerzetten of een ander Wunderwaffe (check Bronco) zou interessant zijn.

Groet, Anne

_________________
-Opdat wij niet vergeten-

In de maak: 3 projectjes, in de planning:.. 4 ;)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2020 19:48 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 25 aug, 2019 10:31 am
Berichten: 107
Als ik v2 hoor krijg ik direct een beeld van zwaar bewaakte sites, niet echt iets om hier neer te zetten. Wel een leuk idee voor in de toekomst, bedankt


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 31 okt, 2020 19:39 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 25 aug, 2019 10:31 am
Berichten: 107
Dit is de setting van het hele dio

photo 521918

photo 521919

De ruimte tussen dat muurtje en die cirkel komt de toegangspoort tot heel dat complex en verbind op zekere hoogte alles met elkaar. Na een paar dagen werk ga je zien wat ik bedoel.
Mvg


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 01 nov, 2020 21:30 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 25 aug, 2019 10:31 am
Berichten: 107
Ik was alles nog eens aan het bekijken en kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk wat kleur mis, dus heb ik van een hoekje dat niet gebruikt werd een klooster tuintje gemaakt. De opening toch in ieder geval.
photo 522000

photo 521999


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement