Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 13:15 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 27 dec, 2013 16:21 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 13:55 pm
Berichten: 759
Woonplaats: Boechout, België
Yo, da brouwers.
Ik weer.
Met weer een voornemen. *zucht* Daar heb j'em weer. Hij dacht al eens aan een bootje te beginnen: viewtopic.php?f=4&t=28162&p=577496#p577496" onclick="window.open(this.href);return false;

Of een half vliegveld met een heuse Uhu: viewtopic.php?f=1&t=19662&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;

Toegegeven: allemaal blablabla.
En dan hebben we het nog niet over al die Albjes van JaSta 5 die hij bijeen zou brouwen om samen op 1 heus Boistrancourt bijeen te pleuren...

Soit.

Vandaag doe ik echt iets. Ik heb a shitload vakantie op te nemen voor het jaar om is. En wat ik niet opgesoupeerd krijg, moet ik daarna zo snel mogelijk verteren. Tijd voor een diodrama !

Woestijn. Fort. Stukgeschoten. Remains zijn werkplaats voor impro base. Palmboompje. Kameeltje. Me109'tje. Je kent dat: zand.
Maar ken je deze nog ?

Afbeelding

Ook buitgemaakt na bezoek op de zolder van mijn jeugd. *zucht, daar gaat ie ook iets mee doen...*

Soit alweer.
Muren uiteen gehaald en laten genieten van badje Mr.Muscle. Ouwe verf leuk afgeschilferd. Overschotjes verf wat op leeggespoten. Leuk effect. Fort diagonaal verdeeld: de hoek met de toren. En de hoek met het gebouw met de bogen op de achtergrond. Zo kan ik er twee diodrama's van maken. Of 1 groot.


Laatst bijgewerkt door trikke11 op vr 06 jan, 2017 18:24 pm, in totaal 7 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 dec, 2013 16:31 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 13:55 pm
Berichten: 759
Woonplaats: Boechout, België
In de toren plakte ik een verdieping. Je keek doorheen de hele toren. Houdt geen steek. Ook niet voor Arabieren. Het soort volk waarvan wij al onze wijsheden jatten. Zo zie je maar.
Het niveauverschil en het niet echt zo passen putty ik later wel bij. Zo nauw steekt het niet. Als het af is -yeah, right- zie je dat niet meer.

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 dec, 2013 16:38 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 13:55 pm
Berichten: 759
Woonplaats: Boechout, België
Maar de muren zijn wel een beetje belachelijk dun voor Arabieren. Daar stonden ze bij Airfix niet zo bij stil toen ze met dit fortje geld uit onze zakken dachten te kloppen. Britten: zo zie je maar.
Na een beetje foto's googlen op woestijnforten, dacht ik: we maken dat wat heuser. Dikker. Niet zo doordringbaar als Britten het graag hadden gezien toen. Arabierwaardig dik.
Enter: overschotjes forex, een lat en een cutter.

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 dec, 2013 16:46 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 13:55 pm
Berichten: 759
Woonplaats: Boechout, België
Maar daarmee flurkte ik mezelf aanzienlijk: ook de muur aan de andere kant van de toren moest zo dik worden.
Merde !
En wat extra merde betekende: ook de poort in die muur moest doorlopen. En double merde: de trap onderaan de toren moest nog ergens heen gaan.
Soit.

We hebben nog ergens een stukkie soortie uiterst plooibare film liggen, waarmee we de poort kunnen verlengen. Which means: schaar, lijm, knijpers en geduld.

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 dec, 2013 16:49 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 13:55 pm
Berichten: 759
Woonplaats: Boechout, België
Nu nog de muur even dik maken. Bijna net even dik, want anders gaat de trap nergens heen. Dus deze wordt een rechte muur. Vraag de Arabieren waarom. Of de Britten.

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 dec, 2013 16:51 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 13:55 pm
Berichten: 759
Woonplaats: Boechout, België
Dan ook maar de muur in de andere hoek even dik maken.

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 dec, 2013 16:52 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 13 mei, 2011 6:53 am
Berichten: 115
LEUK!! :lol:
Je gaat wel hard zeg :shock: :D


Laatst bijgewerkt door vlammenwerper op vr 27 dec, 2013 16:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 dec, 2013 16:53 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 13:55 pm
Berichten: 759
Woonplaats: Boechout, België
Extremely wonky this way. Verstevigen dan maar.

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 dec, 2013 16:54 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 13:55 pm
Berichten: 759
Woonplaats: Boechout, België
Toegegeven: deze muur staat een beetje bol. Ook Arabieren zaten er wel eens naast. Hoop ik. Voor ons.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 27 dec, 2013 16:59 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 13:55 pm
Berichten: 759
Woonplaats: Boechout, België
Ik dacht: wat een boring lange muur aan de andere kant. Als we dat nu eens wat probeerden te breken ? Met van die nepbogen ? Dus: extra forexmuurtje ertegenaan.

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement