Thanks nog voor je reactie Peter! Wordt gewaardeerd.
De stoep is inmiddels aangepast. Met een drybrushachtige techniek de zaak bijgewerkt en het oogt best prima.
Naast het huis aan de korte zijde tussen de stoep en de muur wat onkruid aangebracht met plukjes statisch gras. Op de één of andere manier waren de delen van het huis niet haaks gelijmd en ontstond er een kier tussen de muur en stoep. Op deze manier opgevuld en het valt nu minder op of zelfs helemaal niet als je het niet weet.
Ik heb de straatstenen heel licht gedrybrushed om de schone aanblik te veranderen. Het verschil is minimaal, maar het is er. Voor het huis waar de schade zit aan wil ik het nog stoffiger maken en er wat puin neerleggen. Als straks de Firefly op de base staat, wordt het grootste gedeelte van de straatstenen aan het zicht onttrokken.
Daarnaast begonnen met de ondergrond aan te kleden met achtergebleven spul na de gevechten. Dit wordt uiteraard nog verder aangekleed.
Daar heb ik nog wel een vraagje over. Ik heb in het verleden weleens commentaar gehad dat ik er spullen neerlegde die onlogisch of onwaarschijnlijk zouden zijn dat ze achtergelaten werden zoals wapens of uitrustingsstukken. Nu heb ik een gasmaskerblik in de voorbereiding om er neer te leggen samen met een opgefrommelde uniformjas om te simuleren dat er doden of gewonden gevallen zijn. Zonder dat er dode soldaten op de base komen.
Ik heb nog reststukken resin en PE die ik kan schilderen en verbuigen bijvoorbeeld om te bevestigen. Wat valt er allemaal nog meer geloofwaardig neer te leggen?