Tuus
allekabels.nl  

Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Club   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube   Modelbrouwers.nl winkel 20 jaar
Het is nu di 09 dec, 2025 13:20 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 14 nov, 2025 19:06 pm 
Brouwer

Beste allemaal,
Zover zijn we dan nu toch gekomen, kleine wijziging toch nog, qua grondwerk, grkozen om een stuk rupsband door te trekken tot op de (onzichtbare) stoep, allemaal losse stukken track is ook niet al te realistisch in de praktijk.
De uitstaanders van de voorramen lijken een staploos uitzetten van de ramen mogelijk te maken, maar ik heb ze maar allemaal een beetje gelijkelijk willen houden, om het risico niet te nemen.. Het interieur is zoals ik bang was nauwelijks meer te zien, maar daarvoor hebben we de foto's (pagina 1/2) nog en ik vond dit sowieso heel leuk om te doen. Wellicht nog ooit eens.
Groetjes, Anne
Ps: ga ik er niet al te emotioneel over doen, want tranen maakt de verf te verdund, maar dus met dit voor mij grotere dio begonnen op een moment waar ik weer het voltijds arbeidsproces instapte, en nu op de kop af is de man die mij destijds aannam met vervroegd pensioen door niet zo heel mooie omstandigheden, maar niettemin een oplossing.
Pps: graag snel nog even de daglicht foto's (van het geheel)
photo 624387

[id="624386"]https://modelbrouwers.nl/media/cache/bc/c8/bcc80b9f2c9d4ac865b77e21c45b5d18.jpg[/photo]
photo 624384
photo 624382

In de maak: 3 projectjes, in de planning:.. 4 ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 14 nov, 2025 19:20 pm 
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw

Fijn dat je het project hebt weten af te ronden. Ik kan me wel herkennen in je verhaal, bij mij hebben sommige projecten ook een link in mijn hoofd met bepaalde levensgebeurtenissen, zij het positief, zij het negatief. Ik ben benieuwd naar de foto's bij dag/buiten licht van het geheel, het ziet er zo goed uit in ieder geval.

D.J.

- M1278 JLTV - Heavy Guns Carrier | CAESAR 6x6 self propelled howitzer - Ukraine | M113 A3 Medevac | M106 - 107mm mortar carrier - in Vietnam | M2A3 Bradley with BUSK III

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 14 nov, 2025 19:26 pm 
Brouwer

Super DJ, juist ook van jou, volgens mij ken ik jou al vanaf 2010 zoiets, inderdaad hopen op een beetje zonnige herfstdag(en) nog weer, van 2010 heb ik dan geen projecten meer liggen:-), Anne

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 15 nov, 2025 0:07 am 
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw

Klopt inderdaad Anne, in 2010 heb ik me aangemeld, sindsdien ben ik ook altijd een betrokken forumlid geweest en heb ik hier heel veel geleerd van andere betrokken leden zoals jij. :brouw:

D.J.

- M1278 JLTV - Heavy Guns Carrier | CAESAR 6x6 self propelled howitzer - Ukraine | M113 A3 Medevac | M106 - 107mm mortar carrier - in Vietnam | M2A3 Bradley with BUSK III

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 16 nov, 2025 12:44 pm 
Brouwer

photo 624505
photo 624501
photo 624500
photo 624502
photo 624503
photo 624499
photo 624502

Tell tale sign van een brug, geen idee of authentiek, maar te leuk om niet te gebruiken. Het andere bord is eigenlijk een 'sideskirt' van een jgdpz 4 (of eigenlijk Stug, maar goed bijna hetzelfde denk k)

Je ziet in de foto die ik als opvolgend zie het camonet, de Amerikaanse officier met verrekijker, de kabel om de steunarm, in plaats van op het schild, wat geweren (intern). Schopjes en pikhouweel heb ik gedacht dat die weleens heel goed onder de achterbank kunnen liggen , als je relatief zwaar en wat lastig te verpakken zijn en ook smerig vanzelf.
Groetjes,

Anne
Deze dus:
https://www.google.com/search?q=nijmege ... 7bztkQk_32
En eentje van een collega, in volledige sfeer.
https://share.google/images/GINMtgnaXZMHkW0z6

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 19 nov, 2025 0:10 am 
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw

Hij is mooi geworden Anne, deze foto's bij daglicht doen het model en de figuren ook echt recht. :brouw:

D.J.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]