Beste allemaal,
Zover zijn we dan nu toch gekomen, kleine wijziging toch nog, qua grondwerk, grkozen om een stuk rupsband door te trekken tot op de (onzichtbare) stoep, allemaal losse stukken track is ook niet al te realistisch in de praktijk.
De uitstaanders van de voorramen lijken een staploos uitzetten van de ramen mogelijk te maken, maar ik heb ze maar allemaal een beetje gelijkelijk willen houden, om het risico niet te nemen.. Het interieur is zoals ik bang was nauwelijks meer te zien, maar daarvoor hebben we de foto's (pagina 1/2) nog en ik vond dit sowieso heel leuk om te doen. Wellicht nog ooit eens.
Groetjes, Anne
Ps: ga ik er niet al te emotioneel over doen, want tranen maakt de verf te verdund, maar dus met dit voor mij grotere dio begonnen op een moment waar ik weer het voltijds arbeidsproces instapte, en nu op de kop af is de man die mij destijds aannam met vervroegd pensioen door niet zo heel mooie omstandigheden, maar niettemin een oplossing.
Pps: graag snel nog even de daglicht foto's (van het geheel)

[id="624386"]https://modelbrouwers.nl/media/cache/bc/c8/bcc80b9f2c9d4ac865b77e21c45b5d18.jpg[/photo]