Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 1:53 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 06 jul, 2013 20:49 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 aug, 2010 22:05 pm
Berichten: 711
Helaas, milt79: die extra kap blijkt jammer genoeg alleen een extra windscherm te zijn. Waar de andere helft gebleven is vraag ik me nu wel af, maar voor het grijpen ligt hij iig niet.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 07 jul, 2013 8:47 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 16 maart, 2010 22:32 pm
Berichten: 261
Ah, oké Jan, helaas.
Bedankt voor je moeite en het mee denken in ieder geval! :brouw:
Nu ben ik 'helaas' genoodzaakt om wat spulletjes te bestellen bij de LHS om de verzendkosten te billijken... :lol:
Ik wil er namelijk wel een nieuw kapje op hebben... gaat lukken in ieder geval...

gr. Mark


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 01 aug, 2013 10:30 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Hoi Milt,

Je Hawker Hunter is zo goed als klaar zoals je zegt, maar het kapje was nog een probleem... Denk je dat het nog gaat lukken met het plaatsen van eindfoto's? Je hebt nog tm zondag. Daarna gaat de galerij dicht, het zou dus mooi zijn als je dit vantevoren nog kunt regelen. Ook mbt de 'wedstrijd' die we houden na de sluiting. ;)

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 13 aug, 2013 11:27 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 16 maart, 2010 22:32 pm
Berichten: 261
Hoi Heico,

Helaas... het is allemaal niet gelukt binnen de tijd. Ik had inmiddels wel het glaasje in huis, en ik ben er ook al mee begonnen, maar aangezegd ontslag van mijn vrouw, juridisch getouwtrek en de daarna ingelaste last minute naar de zon waarvan we gisteren zijn terug gekomen hebben roet in het eten gegooid.
Ik vind het erg jammer dat ik de Hunter niet helemaal af heb kunnen maken, ik ben van mening dat als je ergens aan meedoet, je dat ook goed moet doen als de omstandigheden dat toelaten. Helaas is het even anders uitgepakt deze keer, maar ik ben wel enthousiast geweest over deze groepsbouw! Complimenten hoor... Ik heb veel geleerd op modelbouwvlak en heb ook nog eens wat interessante geschiedenislesjes gevolgd.

Bedankt voor het organiseren, en ik zal nog even mijn stem uitbrengen nu het nog kan... :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 13 aug, 2013 11:32 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Jammer dat ie niet af is gekomen inderdaad, soms gebeurd dat. Wat ik dan nog wel leuk zou vinden, en ik vermoed de anderen ook, dat je nog de eindfoto's plaatst hier in je topic! Dan kunnen we hem toch 'af' zien.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement