Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 3:49 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 29 jan, 2013 23:55 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Nu mijn F4 in de primer staat te drogen (foto's volgen) heb ik de tijd om een nieuw topicje te openen. Tanks zijn makkelijker te maken omdat je minder subassemblages hebt, waar je bij een vliegtuig eerst een cockpitje moet schilderen knal je hier alles in elkaar en hoppa de spuit erover! Ik zat te dubben welke kit ik zou pakken, de mark I of IV? Het werd de laatste en toevallig opende AngeloWeber ook een topic van deze tank alleen die tank is geschikt voor stadsgevechten.

Afbeelding

En als je wilt weten wat in de grote doosch zit dan kan je hierop klikken! http://www.militarymodelling.com/news/a ... a-iv/5302/
Zoals ik al zei is het een grote lompe tank! Het is een doorontwikkeling van de mark I Merkava en meer dan opgewassen tegen de Russische tanks van de Arabische buren. Maar die kopen tegenwoordig ook Franse Leclercs en Abrams. Er schijnen plannen te zijn om te stoppen met de Merkavareeks en ook de M1 te gaan kopen maar dan de allernieuwste versie met de allerbeste armor.

Kijk, deze remde te laat! Ik ken ook een ander plaatje dat hij verkeerd terecht gekomen is.
Afbeelding

De bouw gaat vlot, het past allemaal prima.
Afbeelding

Afbeelding

Hier zijn de lege baskets te zien die je natuurlijk kan vullen (hè Heico) en de achterdeur. Hey, ik zie nu dat die rechterbasket verschoven is! :x Even weer recht maken!
Afbeelding

Vanavond heb ik een begin gemaakt met de Millenium Falcon... eeeeeeh... de koepel.
Afbeelding

Eelco


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 30 jan, 2013 11:51 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Aaah lovely! Nog meer Merkava's! Er moet alleen nog even een Mk.2 bij komen, dan zijn ze allemaal vertegenwoordigt!

Je weet dat het geen Mk.4 is op de foto die je toont? Kan het niet goed zien, maar het lijkt me een Mk.1 of een Mk.2 waarbij de laatste het meest waarschijnlijk is.... Maar aan deze foto te zien is het inderdaad een Mk.2

Afbeelding

En dan heb je nog deze foto, die is wat bekender.

Afbeelding

Ik ben ooit eens tegen een of andere Arabische propaganda site ofzo aangelopen waar ze allemaal foto's lieten zien van Merkava's en Magach's met schade die dan zogenaamd door hun toedoen zo waren geworden. Dom van mij om die niet even te bookmarken destijds.... Had wel een paar mooie foto's opgeleverd.

Ga je de gaten onderop ook vullen?? En ben je ook van plan om de anti slipcoat erop te fabriceren? Of ga je hem lekker zo maken?

Wat de manden betreft heeft het wel iets om die lekker vol te hebben, maarja, als je reageert als een trage slak dan loop je het weer mis he :lol:

In ieder geval succes met deze, ik heb deze zelf ook liggen dus ik ben benieuwd waar jij tegen aan loopt.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 30 jan, 2013 12:08 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Wat zullen die tankers van die eerste crash (tweede foto) een last van hun rug gehad hebben.. Dat kan zelfs die mega-uber veren van de merkava moeilijk opvangen.. Denk wel dat ze 's avonds aan een koosjer biertje hebben gezeten om te vieren dat ze nog leefden..

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 30 jan, 2013 13:48 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 19 jul, 2006 10:48 am
Berichten: 7901
Woonplaats: Ingelmunster
veel succes met deze, heb deze ook nog ergens in de stash liggen, maar denk dat ik deze ga ombouwen tot het meest recente IFV van de israelieten, de namer. benieuwd wat je ervan brouwt

_________________
The early bird get's the worm, but the second mouse get's the cheese...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 31 jan, 2013 12:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 02 jan, 2010 14:45 pm
Berichten: 662
Woonplaats: Antwerpen, België
en nog een Merkava IV :P

lijkt interessant te worden! :)

Cheers

_________________
https://www.facebook.com/trackswheelsnprops


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 13 feb, 2013 21:16 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 12 mei, 2012 15:24 pm
Berichten: 196
Hoe staat het ervoor met jouw Academy bouwsel?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 14 feb, 2013 14:28 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Die vordert gestaag, afgelopen zaterdag heb ik 's middags wat aan de koepel kunnen werken. Tzt. een nieuwe update. Ik loop nu te klooien met de kleuren van de RF-4.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 14 feb, 2013 15:35 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 02 jan, 2010 14:45 pm
Berichten: 662
Woonplaats: Antwerpen, België
Nou, en foto's dan? :P

Cheers

_________________
https://www.facebook.com/trackswheelsnprops


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 feb, 2013 20:27 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Het was een binnenzitdagje met de familie. Ik heb de toren afgemaakt vandaag. Lekker op mijn gemakje.
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 feb, 2013 21:43 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Elke keer weer denk ik, wat een mega torens zijn dat toch! De maingun lijkt maar een proppenschieter doordat de toren zo groot is.
Heb je nog belang bij tips en trucks over het aanbrengen van een anti sliplaag? Die jongens van dat IDF-modelling forum doen dat ook allemaal en ik heb het in mn bestand staan om dat bij de volgende Merkava ( waar het niet op zit ) ook zelf te gaan proberen.

Deze gozer heeft het bv ook zelf gedaan op z'n Merkava 1.

En ga je de kabeltjes van de machinegun op de schietbuis ook doen?

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement