Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 13:15 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 14 mei, 2013 23:03 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Dankje Arjan, het was geen makkelijk project dit. De kit op zich ging dus wel aardig, maar de kit-tracks zijn een drama en het setje van AFV Club was ook geen pretje dus ik ben blij dat ie er nu zo bij staat.

Ik zou denk ik niet weer voor deze kit gaan, maar even naar die van Tamiya kijken :)

Nu heb ik op dit moment alleen de Tiran op de werktafel maar ik zit te twijfelen of ik er nu met minder dan 2 maand voor de boeg er nog iets bij ga pakken. Heb ook de Kinetic Kfir liggen nu, maar die ga ik zeker niet afkrijgen binnen 2 maand. Dito voor de Meng Merkava Mk3 Baz.

Blijven er nog een drietal opties over...

De Academy Merkava IV,

Heller AMX-13 ( wat een regelrechte rampenkit moet zijn heb ik hier en daar gelezen ),

en de Italeri T-55 waar ik dan evt nog een tegenstander versie van zou kunnen maken. Hier heb ik dan weer geen decals voor dus ik neig naar de bovenste 2 om uit te kiezen. En hoewel er toch wel aardig werk aan de Merkava IV zit ( ball and chain van Legend en evt de anti skid coating ) gaat mijn voorkeur daar naar uit. Die zal wel gaaf staan naast de Mk.3 en de Mk.2 die ik al gedaan heb.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 16 mei, 2013 9:20 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 06 aug, 2011 13:36 pm
Berichten: 1116
Woonplaats: Katwijk
Ik sluit me aan bij Arjan, erg mooi gemaakt.

gr,
jurjen

_________________
Wie het kleine niet leert, doet toch wat verkeerd.

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 16 mei, 2013 23:47 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Zo, ff de tijd om deze te beoordelen vanuit Spanje. Ook prima geworden niet? Decal van de witte pijl zit niet lekker rechts. De loop is ziet er gaaf uit, groot ding zeg vergeleken met de tank. Mooi verweerd is die.

Maak de AMX!!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 17 mei, 2013 9:12 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Dank heren! Ja die 'V' zit er inderdaad niet helemaal lekker op... Daar kan ik nu uiteraard weinig meer aan doen, een gevalletje jammer maar helaas...

Voor de rest is t een leuk dingetje geworden inderdaad. En die schietbuis is inderdaad een erg lang ding vergeleken bij de tank zelf.

Nee ik ga toch voor de Merkava denk ik. Die AMX kan ik beter maken als er meer tijd voor is, want alles wijst er op dat daar nogal wat tijd in gaat zitten... En aangezien er niet zo lang meer te gaan is kan ik beter iets maken waar wat minder 'extra' werk in zit. Die Tiran van Trumpeter zit ook al genoeg extra werk in en met die AMX erbij heb ik niet het idee dat ik hem dan op tijd af ga krijgen.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement