Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 16 apr, 2024 11:19 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 10 maart, 2013 21:44 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 03 feb, 2009 15:58 pm
Berichten: 2054
Woonplaats: Gemert
Shake schreef:
Wat me verder opvalt is de registratie aan de rechterkant, in tegenstelling tot de RAF gebruikte de MLD dezelfde registratie aan beide kanten, er zou 6*31 op horen te staan en geen 31*6.
Verrek zeg, nou je het zegt, het was mij hier niet opgevallen. En dat terwijl ik vanmiddag het kleine broertje van deze kit ging behangen. Voordat ik ook maar ene sticker op het model plantte eerst naar foto's gekeken hoe dat zat met die registratie. Niet alleen de RAF gooide squadronaanduiding en vliegtuigvolgletter/-cijfer om, maar ook de LSK deed dit. Xtradecal had het dus voor de 1/72 decals goed geprint, maar inderdaad is afgaan op wat wordt aangeleverd risicovol.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 29 maart, 2013 12:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 aug, 2011 11:13 am
Berichten: 1828
Woonplaats: Delft
heel mooi :brouw: :brouw:


Gr,
Karel

_________________
Haastige spoed is zelden goed (dus ook voor je modellen)

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 26 apr, 2013 21:57 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 15 dec, 2010 17:29 pm
Berichten: 46
Woonplaats: Rockanje
Sorry voor de late reactie, laatste maand erg druk. Iederen bedankt voor de complimenten.

Inderdaad jammer van de registratie, maar ik had eigenlijk verwacht dat een aftermarket decal setje wel zou kloppen. Maar helaas. Ach ja gelukkig stoort het mijn niet. Wat betreft de spinner is het eigenlijk het zelfde verhaal boekje van de decals gaven de standaard grijze kleur aan. Misschien dat ik dit nog wel veranderen, zal denk ik wel mooi passen naast de seahawk met het oranje neusje.

Verslag van de Seahawk komt morgen online

Groetjes

Lennart


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement