Gisteren zoals eerder gezegd de accessoires onder handen genomen.
Het houten kistje werd met VAL 71.027 (light brown) geverfd
Andere houten onderdelen (stelen) werden met VAL 70.871 (leather brown) geverfd en dan met VAL 71.027 (light brown) bewerkt.
Leren spanbanden of riemen werden met VAL 70.871 (leather brown) geverfd.
Metalen materiaal werd met VAL 77.712 (steel) geverfd en werd daarna nog bewerkt met VAL 70.871 (leather brown) en VAL 70.984 (flat brown) om hier en daar wat slijtage en roestvorming aan te brengen.
De benen van de kniptang werden met VAL 70.984 (flat brown) geverfd.
Achterlichten werden met VAL 70.926 (red) geverfd.
De uiteinden (pinnen) van de draagwielen werden geaccentueerd met VAL 71.065 (steel).
En als laatste werd de uitlaat geverfd met VAL 70.871 (leather brown) en dan met VAL 70.984 (flat brown) en VAL 70.929 (light brown) werd er terwijl de verf nog nat was wat doorheen gesopt. Het uitlaatgat werd met VAL 70.950 (black) geverfd en net eronder waar wat residu achter blijft, werd met VAL 70.950 (black) geaccentueerd.
Daarna heb ik de wielen vastgelijmd met secondelijm en wou ik de tracks ook terug bevestigen, maar hier ben ik wat aan't sukkelen. Toen ik ze oorspronkelijk monteerde en in positie lijmde, zijn ze blijkbaar niet perfect in positie gebleven zoals ze zouden moeten komen. Waardoor het nu wat prutsen en wringen is om ze netjes rond de wielen en aan elkaar te krijgen is. Zoals je op de foto kan zien heb ik één track er al rond gekregen, maar de andere zijde blijft loskomen vanaf ik een ander stuk wil vastlijmen. Zal dus tot een volgende keer moeten drogen om dan het laatste stuk vast te krijgen. Iemand hier ervaring mee hoe ik dit een volgende keer beter kan aanpakken?
Met de foto's gemerkt dat ik de wapens ook nog moet wat extra aandacht moet geven, dus dat zal ook één van de volgende puntjes worden.