Dank je Jeroen.
Tja Walter, heden ten dage zou het veel sneller kunnen maar in die tijd was het veel handwerk.
Dank voor de uitleg MarChant, dit wist ik ook nog niet. Er is best veel info te vinden maar op een gegeven moment ben ik gestopt met zoeken omdat ik denk dat ik genoeg info heb.
Nu we het toch over info hebben, als je gaat zoeken op BR-52 en aanverwante zoektermen dan krijg je verschrikkelijk veel info. Wat mij opvalt is dat bijna geen twee locs hetzelfde zijn. Zo lijkt het althans. Dit zal ook te zien gaan zijn in het verslag want de dingen die ik ga doen zullen allemaal wel tegengesproken kunnen worden. Toch heb ik hier info die ik ga gebruiken maar dat is van 1 loc. Dat denk ik dan tenminste want zeker weten doe je dat nooit. Het is mijn doel om een mooi model neer te zetten dat geloofwaardig over komt.
Dan nu de foto's van de werkzaamheden afgelopen week. Ik heb een goede sprong gemaakt met het frame. Op het frame zijn er heel veel boutkopjes geplakt die ik gemaakt heb met mijn nieuwe P&D die zeskantjes kan maken. Wat een geweldig stukje gereedschap is dat.
Iets meer in detail.
Op alle foto's die ik zie kan ik wel zien dat er aan de voorkant bij de vering iets meer zit dan wat Trumpeter heeft bedacht dus dat heb ik ook maar toegevoegd. Deze beugel kun je zien in het rode vierkantje
De grote remcilinders zijn ook niet heel erg gedetailleerd en aangezien ik nu de goede P&D heb zijn er makkelijk wat boutjes toe te voegen.
Ik zal geen of weinig referentiefoto's laten zien om mijn werkzaamheden te staven maar als daar behoefte aan is kun je daarom vragen.
Dank voor het kijken en tot de volgende keer.