Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 11:19 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 01 okt, 2018 9:18 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 28 maart, 2014 11:15 am
Berichten: 118
1.
photo 455474

2.
photo 455320

3.
photo 455319

4.photo 455473
photo 455471

5.
photo 455323

6.
photo 455472


Afgelopen dagen weer wat aan de Hetzer gewerkt.
1. Het hitteschild op de demper gemaakt wel lastig om te voorkomen dat er lijm in de kleine gaatjes terecht komt.
2. De 7.5 cm Pak 39 in elkaar gezet en op de body gezet.
3. En voor het eerst wat met Humbrol Maskol gedaan. Heb dit in het gat gedaan waar de MG34 in komt.
4. De sleepogen voor had ik per ongeluk links en rechts omgewisseld. Kwam hier achter toen ik de voorste wielen er op ging lijmen dat de bouten in de weg zaten.
Dit weer los gehaald en opnieuw verlijmd. Iemand nog een idee hoe je iets weer los haalt wat verlijmd is met Tamiya Thin Cement? Had nu wat gewrikt en wat met een mesje er tussen. Gelukkig goed uitgepakt maar dat het spul breekt ligt op de loer.
(Wel gemeen dat ze zeepaardjes voor de sleepogen gebruiken :o )
5. Het kleine spul op de body gemaakt en een beginnetje met de wielen en schutzenpanzer.
6. Omdat ik toch een Stuka in de spuitcabine had liggen gelijk maar de body van de Hetzer in de primer gezet. Normaal gebuik ik Tamiya primer in een spuitbus maar met alle hoeken en kieren toch maar de airbrush gepakt.

Maar misschien toch maar per project een ander kleur laminaat in de hobbykamer. Het lampje was gevallen en heeft dezelfde kleur.
Een leuke zoektocht haha :D

photo 455321

_________________
Mijn Instagram Tech N Scale


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 01 okt, 2018 21:48 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11858
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
In dit geval leek het me eenvoudiger om die drie bouten er af te halen en aan de andere kant te zetten. Voor de rest prima bouwwerk! Het PE ziet er attractief uit.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 02 okt, 2018 8:10 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 28 maart, 2014 11:15 am
Berichten: 118
StevenVD schreef:
In dit geval leek het me eenvoudiger om die drie bouten er af te halen en aan de andere kant te zetten. Voor de rest prima bouwwerk! Het PE ziet er attractief uit.


Thanks!
Ehhhh ja, nu je het zo zegt was dat was makkelijker geweest inderdaad haha :roll:
Ja ik vind de PE parts ook steeds leuker worden.

_________________
Mijn Instagram Tech N Scale


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement