Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 18:57 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 20 okt, 2017 18:50 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 25 aug, 2007 21:40 pm
Berichten: 1393
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel
Beste allemaal,

Dan toch eindelijk de voltooiing, alleen dan wel alleen van de build... :roll:

Al zit ik dan weer even te scrollen in het topic zelf en heb de ogen niet op de "koppelarm" van de trailer geplaatst. Ogen en ogen :? :o

Maar alsdan ben ik er nog wel blij mee, dat wat ik in m'n hoofd had, wel gelukt is. De lier, de kettingen, katrol etc.
Met dank aan Steve Guthrie voor het artikel in augustus 2007 nr. van Military Modeling.

De airbrush mag nog even duren, het volgende model dat ik aan het updaten ben voor het diorama is een pak 38...in schaal 1/35. Dus....ja :shock: :D Hierbij de foto's, bedankt voor het kijken!

photo 421962
photo 421963
photo 421967
photo 421965
photo 421964
photo 413810

_________________
-Opdat wij niet vergeten-

In de maak: 3 projectjes, in de planning:.. 4 ;)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 21 okt, 2017 20:00 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 25 aug, 2007 21:40 pm
Berichten: 1393
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel
Dag allemaal,

Owja, hierbij nog een fotootje van wat er nu al achterin de bak ligt en vooral wat er onder gele stickers zit.

photo 423601

Helaas is de ketting te dik en de "koppelarm" te dun om hier een mooi oog op te krijgen.

Vriendelijke groet nogmaals!

Anne

_________________
-Opdat wij niet vergeten-

In de maak: 3 projectjes, in de planning:.. 4 ;)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 04 feb, 2018 0:07 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 25 aug, 2007 21:40 pm
Berichten: 1393
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel
Beste allemaal,

Wil ik me met de bouw of eigenlijk restauratie van de Pak 38, 50 mm toch bij de dioramasectie gaan vervoegen. Met alle ammo en andere accessoires die het ding bij gebrek aan bezetting toch wat meer aantrekkelijk moet gaan maken.

Maar voordat deze in de koelkast gaat nog even tussenresultaat van het bouwen van deze 88. Niet de bedoeling op die trailer, maar misschien wel leuk voor het plaatje. In het echt zouden die zijsteunen natuurlijk opgeklapt staan, maar zou het ding ook van die "stampers" hebben. Maar goed voor het plaatje en ook wel tof om te zien hoe groot dat ding in werkelijkheid in vergelijking met bijvoorbeeld een Sherman tank wel niet is.

Middelste foto is die van de Airfix 88, waar ik één en ander aan heb gekannibaliseerd, ten behoeve van de toch veel gedetailleerde, maar op sommige punten toch wat speelgoed-achtige Hasegawa 88. Leuk is wel dat het schild dat ik in een vorig leven helemaal dun geschuurd heb, toch ook op de foto's staat die ik wil gebruiken.

photo 435785
photo 435784
photo 435786
donkere foto, deze donkere dagen na Kerst;) Grapje, mijn excuses.

Superbedankt voor het kijken naar dit updatje.

Vriendelijke groet,

Anne

_________________
-Opdat wij niet vergeten-

In de maak: 3 projectjes, in de planning:.. 4 ;)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement