De stuurstang is eruit gesloopt en vervangen door een ijzerdraad. Dit is veel beter nu, nu is hij tenminste recht.
Daarna was het chassis klaar voor de verf. Deze keer is alles met de hand gedaan, omdat ik dacht: "zo'n klein frutchassis heb je toch zo gedaan". Niet dus.
. Vooral de achteraandrijving en de binnenkant van de chassisbalken was een heel gedoe om te schilderen, dus uiteindelijk heeft het nog drie kwartier gekost vs 5 minuten met de spuitbus.
Toen de verf droog was moest de uitlaat nog een aluminiumkleur krijgen, en ging de motor erin. Daarna heb ik nog lichtjes gedrybrushed, puur om het matte zwart wat te breken.
En toen de motor er eenmaal in lag, kon hij ook aangesloten worden op de uitlaat, door middel van de twee karakteristieke "slangen". Deze waren trouwens ook niet echt handig op de sprue gezet, de aanhechtingspunten zaten nu tussen de richels van de slangen. Maar na even voorzichtig met het mes eroverheen, en dan is dat ook weg.
De carrosserie was daarna aan de beurt. Het viel me op dat de onderdelen hier nóg minder speelruimte hadden dan bij het chassis, soms kon je de boel bijna in elkaar klikken.