Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 9:04 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 25 sep, 2016 16:11 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21310
Woonplaats: Bodegraven
'waarom dacht ik niet eerder aan dit?


photo 385469

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 25 sep, 2016 16:30 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 02 sep, 2013 13:53 pm
Berichten: 403
Bert Takken schreef:
'waarom dacht ik niet eerder aan dit?


photo 385469


Die is wel heel gaaf Bert :D ! Maar volgens mij is dit ook een grotere schaal (1/16?).

De slang komt er ook nog bij, vlak naast de ruïne (denk ik :wink: ....).

Groeten, Richard.

_________________
Mijn huidige projecten:
Geen.

Afgerond:
Another one bites the dust - CCKW 353 GMC Truck with Bofors 40mm AA Gun
What lies ahead - Pacific theatre 1944


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 25 sep, 2016 20:08 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 20 mei, 2012 16:28 pm
Berichten: 3061
Woonplaats: "rooj"
Als stille volger moet ik nu toch écht even een pluim kwijt; wat ziet dat dio er goed uit! :brouw: Vooral de planten zijn ontzettend mooi gemaakt, maar ook de plaatsing ervan is erg goed. Het oogt simpelweg heel natuurlijk alsof het er uit zichzelf op gegroeid is.

_________________
Gr Tom :brouw:

Als je het goed wilt doen, moet je het zelf doen.
Op de werkbank: Scratch Sd. Anh. 24 - Revell Corvette L88 - Mad Max
Gereed:
Agent Orange Vignette - Takom 12.8cm Flak Zwilling" - Trumpeter Iraqi SA-2 Guideline - Dragon Panther F / GT102


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 25 sep, 2016 20:09 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 sep, 2010 10:02 am
Berichten: 1968
Woonplaats: Tilburg
Begint er erg mooi uit te zien Richard! Vooral de kleine details zoals flora en fauna doen het hem. Persoonlijk vind ik de katana op de stuart ook erg toepasselijk! Waar heb je deze vandaan?

Hoop m binnenkort eens goed te mogen kunnen bewonderen!

greetz, nicky

-edit ik wacht nog steeds op een foto inclusief voertuigen :mrgreen: -

_________________
AfbeeldingAfbeelding
http://www.nhobbysite.jouwweb.nl -- "Don't bother runing, you'll die tired"~ US apache pilots


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 25 sep, 2016 20:46 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21310
Woonplaats: Bodegraven
remarc777 schreef:
Bert Takken schreef:
'waarom dacht ik niet eerder aan dit?


photo 385469


Die is wel heel gaaf Bert :D ! Maar volgens mij is dit ook een grotere schaal (1/16?).

De slang komt er ook nog bij, vlak naast de ruïne (denk ik :wink: ....).

Groeten, Richard.


Hij staat bij mij genoteerd als 1/35, het zou mij niet eens verbazen, want ik heb wel meer kunststukjes gezien op deze schaal

Edit

Even ter bevestiging vanaf Planetfigures

He is 1/35: hornet head (resculpted the eyes, moustache and hair) and hands (resculpted most of the fingers though), most accessories are dragon (refining the detail a lot with a scalpel), but the rest is scratchbuilt.

Schilder/bouwer is Marijn van Gils, een enorm goede schilder, ben even kwijt of dit nu een Bleg of nederlander is, zat/zit volgens mij bij de KMK

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 25 sep, 2016 22:06 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 02 sep, 2013 13:53 pm
Berichten: 403
@ Steven: helaas niet op de brouwersdag in Gorinchem geweest :( ... Zou voor mij de eerste keer zijn geweest en ik had er graag mijn neus laten zien, maar ik heb dit dio nog niet af en de tijd hard nodig. Daarnaast ook familieverplichtingen gisteren... Zal dus volgende week wel bij SMC zijn, hopelijk spreek ik je daar eens. Ik zou heel graag eens met jou over je fantastische scratchwerk willen babbelen onder het genot van een :brouw: ...

@ Bert: daar noem je ook iemand, Marijn van Gils......... In mijn ogen al jaren een topper die met originele, mooi uitgevoerde ideeën komt. Een zuiderbuur naar mijn weten :) .

@ Tomska: bedankt voor je compliment :D . Ben nog niet helemaal klaar met de vegetatie: de laatste planten en lianen komen er op wanneer de voertuigen en de figuren staan.

@ Nick: sorry man, dat is een toezegging die ik niet had moeten doen... Het is een kwestie van niet kunnen omdat ik continue bezig was met het diorama, maar ook een klein beetje van niet willen: ik wou eigenlijk het totaalplaatje niet voortijdig verklappen. Ik neem aan dat ik je in Veldhoven zie? Dan heb je daar alle tijd om 'm eens van dichtbij te bekijken :) . Overigens: de wading trunks ( "katana" zoals jij ze noemt) zijn van MR. Modellbau.

Groeten, Richard.

_________________
Mijn huidige projecten:
Geen.

Afgerond:
Another one bites the dust - CCKW 353 GMC Truck with Bofors 40mm AA Gun
What lies ahead - Pacific theatre 1944


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 25 sep, 2016 23:34 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11857
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Richard, ik zal er zaterdag wel rondlopen maar ik weet niet of we elkaar gaan vinden daar. Ik zal mijn Modelbrouwers-t-shirt aantrekken. Mijn scratchwerk gaan ze er niet zien dit jaar, vrees ik. Ik kan niet eens op zondag komen, er is een familiefeestje. Hadden ze het bij de vorige formule gehouden, dan had ik er zeker vier modellen kunnen inschrijven. Maar ja, er zijn nog andere wedstrijden dit jaar.
@Henk: Marijn is inderdaad een Belg, ik heb zelfs ooit nog vijftien jaar geleden met hem in een container diep in het bos geleefd. We hadden het af en toe wel eens over modelbouw.


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 26 sep, 2016 6:51 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21310
Woonplaats: Bodegraven
Ik wist het niet zeker meer, heb wel eens met hem op een KMK bijeenkomst gesproken, een enorm aardig bescheiden man

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 26 sep, 2016 10:10 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 maart, 2011 22:39 pm
Berichten: 5062
Woonplaats: IJsselstein UT
Ik hoop dat je hem meeneemt naar de ESM...

Jan

_________________
Op de werkbank:
* Mitsubishi KI-21-1-a Sally, ICM 72205, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".

Onlangs voltooid:
* Mitsubishi Ki-51 Sonia, Hasegawa B005, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".
* Dornier Do 24T-3, Italeri 1323, 1:72 voor de BB "Franse luchtvaart 1900 - nu";
Portfolio:
* Mijn ATF portfolio 2011-heden


Omhoog
  Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 26 sep, 2016 12:17 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 17 maart, 2007 11:01 am
Berichten: 1700
Woonplaats: Woerden
Gewoon allemaal naar SMC komen. Dan heb je zelfs 2 dagen de tijd om dit mooie werk te bewonderen.

Super werk Richard. Ben benieuwd naar je totaal plaatje in het eggie.
Tot zaterdag

_________________
Gallerij
[url]https://www.scalemodelfactory.nl/members-galleries/gallery-martin-visser[/url]


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement