Zaijtsev schreef:
In realiteit zijn al de tussenschotten met kruis en niet vol zoals hier, dus daar ben ik ook nog over aan't twijfelen om dit te proberen aan te passen.
Aangezien het toch een groot verschil is, beslist om het aan te passen. Het heeft me een hele week gekost om ze alle 20 er terug uit te halen, in kruis te snijden en terug te plaatsen.
Vooral het snijden ging heel moeilijk. Het is dikke harde plastiek, dus er moest serieus wat druk gezet worden en vele malen de snede herhalen om er uiteindelijk door te geraken. Maar het resultaat is wel navenant.
Begonnen met een tekening met potlood hoe het moest worden:

Lijnen met een stanleymesje en lat snijden:

Na verschillende sneden (en voor alle 20 ook verschillende keren een nieuw mesje) kon ik op de achterkant de lijnen zien. Deze kon ik dan volgen met het mes om zo er volledig door te geraken:

Het resultaat:

Op de foto kan je zien dat het kruis bestaat uit L-profielen, dit met een lijntje styreen nagemaakt.
Op de foto hieronder zie je ook waarom ik het niet volledig met styreen kon maken. Dit bleef niet mooi in vorm en was ook niet stevig genoeg om terug in de brug te plaatsen.

Foto voor met volle tussenschotten

Na met gekruiste tussenschotten. Een heel ander zicht. En eens geverfd zal het er nog beter uitzien.

Nog enkele kleine dingetjes en dan is het toch eindelijk tijd voor die primer