Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 22:03 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 24 okt, 2012 22:13 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Hij hoeft niet af voor de ESM hoor. De einddatum van de groepsbouw duurt tot en met 31 december. Dus alle tijd nog.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 26 okt, 2012 17:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Gaat ook niet lukken, ik neem alleen mezelf mee en dat is ruim voldoende, denk dat ik het model wel mee neem naar Hardegeryp, dat moet wel lukken en anders zonder verf, ook geen probleem dacht ik zo ;)

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 08 nov, 2012 0:30 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Afgelopen zaterdag, bij de modelbouwbijeenkomst in Hurdegaryp is de officiële overdracht geweest van deze rampenkit. Op die zaterdag de kit even bekeken en naar mijn maatstaven, mwaaa. Wellicht nog wel wat van te maken. De eerste transportschade? verholpen. Er was een klein vleugeltje afgebroken. Maar voordat ik Jogy's topic ga vullen, ga ik binnenkort even een eigen topic aanmaken.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 30 dec, 2012 21:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Ondanks alles wat niet lukte is het toch zo ver dat ik de Hind A als afgerond beschouw, ik kan er meer aan doen, zal het ooit verder verweren, maar het is af, alleen had ik de batterijen van de camera niet meer geladen en de foto's zullen morgen volgen, letterlijk op de valreep.

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 30 dec, 2012 22:02 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 16 maart, 2010 22:32 pm
Berichten: 261
Leuk! Samen met de KASKR van markie zijn het er toch nog 20 hè... :)
Wie weet wat er morgen nog meer uit de hoge hoed komt!

Ik ben heel benieuwd naar je Hind hoor, deze versie hebben we er nog niet tussen zitten... :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 31 dec, 2012 1:33 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Oef, super hoor. Er zijn nu 19 in de galerij. Moet nog eindfoto's plaatsen van Markie en deze, dus dat zijn al 21. Wellicht die van Jan (de Vries) nog....

Ook hier benieuwd naar de eindfoto's Johanna. Een Hind met aquarium, die zie je niet zo veel.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 31 dec, 2012 14:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Dan wat foto's, het zijn niet de beste, had geen geschikt licht en met een witte achtergrond liep het niet lekker, vandaar een wat provisorische oplossing. Ook de heli is leuk maar niet echt iets waar ik helemaal tevreden mee ben, het hinkt wat op twee gedachten, iets viezer was wellicht ook mooi geweest, maar goed, dat is voor een volgend model. Genoeg tekst, de foto's.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was mijn bijdrage aan de groepsbouw, organisatie bedankt voor de actieve begeleiding en iedereen die zijn model afgekregen heeft, gefeliciteerd!

Grtz

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 31 dec, 2012 15:32 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Eerste waar ik aan moet denken als ik deze zie, is een chocolade-koe :D :D

Leuk modelletje Jogy. Badkuip voorop is lekker anders dan de standaard Hinds die we kennen. Ook leuk detail is dat je een motorcompartiment hebt open gemaakt/gelaten. Qua ververij denk ik dat je beter kunt, als ik het vergelijk met je voertuigen/tanks die je wel eens hebt laten zien of die ik heb gezien. Maar dat doet niks af aan het feit dat hier qua vorm een aparte bak staat. Uit welk land komt de heli eienlijk? Ik ken het roundel niet.

Ik ga vandaag geen foto's meer in de galerij plaatsen. Ik krijg straks visite en ik heb beloofd om te gaan koken.

Dank voor je deelname en bijdrage en super dat je hem nog hebt afgekregen voor de deadline. Top !!

Goed uiteinde en begin.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 jan, 2013 12:55 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 16 maart, 2010 22:32 pm
Berichten: 261
Kijk eens aan... Dat is een mooie uitvoering! Het roundel is van Afghanistan uit de periode 1979-1983 ten tijde van de Russische invasie. Er waren exemplaren aangeschaft door de Afghaanse overheid om tegen de Moedjahedien in te zetten.
Deze uitgebreide kit met veel onderdelen en detail heb je toch in een korte tijd af kunnen maken! Knap hoor! :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 jan, 2013 15:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Dank voor de leuke reacties, zoals gezegd het is zeker niet mijn beste werk, de heli's die ik eerder gebouwd en ook afgemaakt heb, want dat is niet hetzelfde, zien er beter uit, maar goed, veel is hier ook goed aan gegaan, maar veel ook niet.
Toch ben ik weer met een heli bezig, was zaterdag in Hoogeveen bij het oliebollenfeestje van A&R en dat leverde ook een tweetal heli's op voor een leuke prijs. Met 1 daarvan ben ik bezig en tot nu toe gaat het beter dan met deze.

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en gezien het aantal afgeronde modellen is het in mijn optiek een succesvolle groepsbouw geworden met dank aan de organisator!

Grt

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement