Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 19:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 30 dec, 2012 22:50 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
En hier dan de eindfoto's. Ik heb op de foto's nog wel een paar dingetjes gezien die ik nog een klein beetje aan ga passen, maar niks bijzonder groots.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 30 dec, 2012 23:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 16 maart, 2010 22:32 pm
Berichten: 261
Dat heb je toch mooi voor elkaar hoor! Netjes gedaan...
Mooi verfwerk met de post shading en de verwering...
Zit de roundel aan de onderzijde wel op de juiste plek? Ik dacht dat die bij de Russen wat verder naar voren zat... Niet altijd misschien... :)
Mooi werk!

gr. Mark


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 31 dec, 2012 1:19 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Milt79 schreef:
Zit de roundel aan de onderzijde wel op de juiste plek? Ik dacht dat die bij de Russen wat verder naar voren zat...


Afbeelding
Afbeelding

Hmmm... Gelukkig zit het aan de onderkant, en zie je het niet als hij op z'n pootjes staat.

Maar hier heb je een pracht kit neergezet hoor. Ik vind de verwering op de body erg goed geworden. Daarentegen zijn de rotorbladen (met name de staartrotor) erg clean. Maar ik vind het super dat je hem nog hebt afgekregen voor de deadline.

René
(puntjes op de i doe je maar even tijdens je eigen groepsbouw)

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 31 dec, 2012 15:03 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 19 jul, 2006 10:48 am
Berichten: 7901
Woonplaats: Ingelmunster
mooi model van een machtige helicopter, enige minpuntje naar mijn smaak is de te grote overgang tussen de kleuren, voor de rest: :brouw:

_________________
The early bird get's the worm, but the second mouse get's the cheese...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 jan, 2013 12:49 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Hhmmzz, die roundel... inderdaad ff niet goed opgelet. Door de haast niet even nagekeken, en op de beschrijving leek het alsof de drie sterren op gelijke hoogte zaten zeg maar. Er was geen afbeelding van de onderkant alleen een verwijzing naar de onderkant met een lijn ter hoogte van de andere 2 sterren.

Ik heb hier dus ook absoluut niet bij stil gestaan dat deze evt ergens anders zou kunnen zitten.

Het wordt toch wel weer s tijd dat ik mijn computer achter weer aan de praat breng om dit soort referenties gewoon ter plekke op te zoeken. Om steeds naar voren te lopen om het daar te bekijken op mn gewone laptop ( i know what ur thinking, maar ik neem een witte laptop niet mee naar mn hobbyhok haha ) heb ik een poosje gedaan, maar op een gegeven moment ben je meer aan het heen en weer lopen dan dat je aan het bouwen bent.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement