Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 15:45 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 05 mei, 2007 13:39 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 05 mei, 2007 13:16 pm
Berichten: 1
dag ronny,

je kan de amerigo vespucci in 8 delen kopen bij ballien antwerpen.

de prijs weet ik niet van buiten.

_________________
heb je problemen, vraag het maar


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: amerigo
BerichtGeplaatst: vr 09 okt, 2009 17:58 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 09 okt, 2009 16:54 pm
Berichten: 3
beagle schreef:
Ik dacht dat er al een topic beston,d of een discutie over het wel of niet de voor en nadelen van deze manier van een modelboot te verkopen.
( Maar ik vind hem niet)

Ik zou dat niet kopen.
Reken eens uit heveel je die boot gaat kosten.
Prijs per pakket * aantal pakketten. Ik ben er zeker van dat een normale bouwdoos van het zelfde schip een stuk minder kost.


Nu moet je iedere week wachten totdat er een pakettje word geleverd. Je kan moeilijk afwijken van het aangebodene. Je bent niet vrij in hetgeen je nu wil maken. Koop je ineens een bouwkit, dat heb je alles ineens, al je hout, de volledige instructies. Je krijgt niet ineens al de spanten en ook niet ineens al het houtwerk voor de romp te maken.
dat je eerst de volledige romp kunt maken is wel een MUST.

Ik zou het afraden, maar dat is dan ook mijn eigen mening.

PS ik zie dat ze op hun site nog niet eens vermelden uit hoeveel kit's de algehele zending bestaat. Vergelijk ik even met de Bounty , ook door deagstino uitgebracht, waren er meer dan 120 paketjes. reken maar uit !!!
120 delen a 4 €. = 480 € :twisted: :roll:

Ik denk dat je voor minder geld een gelijkwaardige kit kunt vinden? al is het dan niet de "Americo.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 okt, 2009 18:01 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 08 maart, 2005 14:24 pm
Berichten: 2847
Woonplaats: Belgie
Dirk1 kijk eens naar de datum van de voorlaatste posting.
deze topic is al meer dan twee jaar oud.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 okt, 2009 18:01 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 08 maart, 2005 14:24 pm
Berichten: 2847
Woonplaats: Belgie
Dirk1 kijk eens naar de datum van de voorlaatste posting.
deze topic is al meer dan twee jaar oud.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Amerigo Vespucci
BerichtGeplaatst: vr 09 okt, 2009 18:06 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 09 okt, 2009 16:54 pm
Berichten: 3
ronnydepony schreef:
Hallo,

Ik ben Ronny en woonachtig te België.

Reeds verschillende maanden volg ik regelmatig dit forum, speciaal de houten modellen, daar het een droom is van mij om ooit eens zo'n groot schip; ong. 1m lang te bouwen.

Nu brengt toevallig DeAgostini een modelpakket uit van bovenvernoemd schip, details zie http://www.amerigovespucci.be

Als je de totale tijd berekent om alles te ontvangen heb je 30 maanden nodig wat redelijk lijkt.

Wat denken jullie van zo'n bouwproject ?

Groeten,
Ronny
Citaat:
Beste Ronny ik heb zelf al enige ervaring in modelbouw maar als je deze boot wil bouwen zal nog menig zweet druppeltje laten zitten zoveel draad bij hele kleine blokschijven is echt moeilijk dus denk effe na voordat je dat doet


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 okt, 2009 20:02 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 09 okt, 2009 16:54 pm
Berichten: 3
autOverzicht schreef:
Ik zag deze reclame-comercial ook op tv. Ik ken niets van schepen, maar ik zou je zo'n soort van aankoop afraden.
Uiteidelijk is de rekening snel gemaakt. Ik las € 3,95 per magazine, en dat 45 keer lang = € 177,75. Elke keer een week wachten tot wanneer je een handvol onderdelen hebt lijkt mij erg frustrerend. Volgens mij moet je zoals Beagle al zei, alle onderdelen van je romp passen voordat dat je ze in 1 keer kunnen kunt maken. Wanneer je dan toch liever wacht totdat je al genoeg onderdelen hebt om eens flink van start te kunnen gaan, kan je beter in één keer een bouwpakket kopen.

Over de kwaliteit van de kit kan ik je niets vertellen...


autOverzicht
Citaat:
ik kan je over de kwaliteit wel zeggen is natuurlijk hout maar wat voorzichtigheid kan je heel eind komen ik heb zelf lang genoeg moeten wachten tot ik alles in huis had .


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 okt, 2009 20:31 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 24 maart, 2009 1:02 am
Berichten: 481
Woonplaats: Leiden
Dirk,
Ik pegrijp je berichten niet :? Ik neem aan dat de "quote" tekst jouw antwoord is ??? Je antwoorden moet je niet quoten, maar gewoon rechtstreeks intypen.
En zo als Beagle al zei: Je geeft nu antwoord op een topic van meer dan 2 jaar oud ! Ik neem aan dat Ronny ondertussen toch al wel een keuze gemaakt heeft :wink:

Arjan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement