Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 23:59 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 22 feb, 2011 19:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov, 2006 14:00 pm
Berichten: 298
Woonplaats: Roermond
Vandaag viel hij op de mat. Eerste indruk is goed. Zeer behouden klinknagels en paneellijnen. Hard plastic, maar niet broos. Er zitten inderdaad een hoop S2F-1 onderdelen bij deze S-2E: de juiste motorgondels, dakantenne, klein zijraam, en cockpit (stuurwiel uit paneel) voor een MLD kist. Ik wil niet wachten tot Kinetic een S-2A uitbrengt, en ga deze proberen om te bouwen naar een S2F-1. De romp heb ik al even gepast, en dat stemde tot tevredenheid.

Ik ben nu uit aan het vogelen waar er gezaagd moet worden. Wat opvalt is dat het kleine raampje op de verkeerde plek lijkt te zitten. Ik zou ergens tussen raampje en cockpit moeten zagen, maar dan komt het raampje te dicht bij de cockpit. Zo te zien moet er juist achter het raampje gezaagd worden. Ik moet nog wat research doen....

Overlay:

Afbeelding

De foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door grunt op ma 07 maart, 2011 18:36 pm, in totaal 7 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 22 feb, 2011 19:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 06 mei, 2009 12:19 pm
Berichten: 564
misschien ff de foto's een slagje kleiner maken.
Dit kijkt niet prettig om eerlijk te zijn, je moet continue van links naar rechts scrollen :D

_________________
Take a look to sky, just before you die. It's the last time you will!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 22 feb, 2011 20:05 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
inderdaad, te klein is zeker niet goed, maar dit werkt ook niet.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 22 feb, 2011 20:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov, 2006 14:00 pm
Berichten: 298
Woonplaats: Roermond
tsjopper bob schreef:
inderdaad, te klein is zeker niet goed, maar dit werkt ook niet.

René


CTRL + scrollwieltje muis of CTRL + min of plus. Ik heb een 20"scherm en hoef niet te scrollen, de foto's zijn 'maar' 1600 pixels? Ik kan me voorstellen dat men graag de onderdelen van dichtbij wil zien.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 22 feb, 2011 20:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
grunt schreef:
tsjopper bob schreef:
inderdaad, te klein is zeker niet goed, maar dit werkt ook niet.

René


CTRL + scrollwieltje muis of CTRL + min of plus. Ik heb een 20"scherm en hoef niet te scrollen, de foto's zijn 'maar' 1600 pixels? Ik kan me voorstellen dat men graag de onderdelen van dichtbij wil zien.


Ik ga niet ctrl scrollen (al werkt het wel). Na het zien van jouw foto's moet ik weer terug scrollen. Als iedereen dat gaat doen, zit je de hele tijd te scrollen. Hoe het kan weet ik niet, maar maximum is 800x600 pixels.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 22 feb, 2011 20:49 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov, 2006 14:00 pm
Berichten: 298
Woonplaats: Roermond
tsjopper bob schreef:
grunt schreef:
tsjopper bob schreef:
inderdaad, te klein is zeker niet goed, maar dit werkt ook niet.

René


CTRL + scrollwieltje muis of CTRL + min of plus. Ik heb een 20"scherm en hoef niet te scrollen, de foto's zijn 'maar' 1600 pixels? Ik kan me voorstellen dat men graag de onderdelen van dichtbij wil zien.


Ik ga niet ctrl scrollen (al werkt het wel). Na het zien van jouw foto's moet ik weer terug scrollen. Als iedereen dat gaat doen, zit je de hele tijd te scrollen. Hoe het kan weet ik niet, maar maximum is 800x600 pixels.

René


Ik snap het niet (echt niet). 800x600? Hoezo is dat het maximum? Dat is toch iets van de vorige eeuw? Je schermbreedte bepaalt toch of er gescrolled moet worden. En nog iets René, met de beste bedoelingen, omdat je niet wilt scrollen moeten ze kleiner? Sorry hoor. Ik zal de bouw foto's wel kleiner plaatsen (1024 of zo doe ik normaal gesproken hier) omdat groter daar niets toevoegt.

Gr,

Leon


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 22 feb, 2011 20:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 08 aug, 2007 21:28 pm
Berichten: 2824
Woonplaats: Spijkenisse
Ik bekijk ze op een laptop en mag dan ook flink scrollen, maar in dit geval vind ik het prachtig. Tis haast niet mogelijk om strakkere foto's van deze kit te maken. Thnxs

_________________
De Loeten, Bas

Cetero censeo birrum bibendum esse


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 22 feb, 2011 21:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov, 2006 14:00 pm
Berichten: 298
Woonplaats: Roermond
Ik heb de zijview uit Squadron Signal Tracker boek eens op nagenoeg dezelfde grootte geprint. Nu snap ik het niet meer....het is haast exact een S-2A en niet een langere S-2E (ditmaal op 1024 pixels):

Afbeelding
Afbeelding

Dit is amper de moeite van het afzagen... Bommenruim, radome, zijraam zitten goed voor een -A. Heeft iemand een betere tekening? Het moet haast de tekening zijn. Een S-2E zou 27,6 cm moeten zijn. De Kinetic is 27,4.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 22 feb, 2011 23:22 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Leuk project.

Merk: top
Onderwerp: top
ambitie: top

Hier ga ik even lekker voor zitten. Er zal tzt wel een conversie komen voor een exacte MLD kist, maar het is goed te noemen dat je zelf je aanpassingen doet.


Over de foto's.. Hier is onlangs een discussie over geweest. Een tijdje zijn alle formaten die te groot waren geblokkeerd. zelfs al waren het directe links vanaf bijvoorbeeld airliners.net
Door er nu weer over te zaniken vind ik echt onbenullig. Dit zijn mooie, heldere, duidelijke foto's om naar te kijken. Wanneer het van die "ik heb een camera waar je toevallig mee kan bellen" foto's hebt.. ok, maar dit is zoals Sebooo ook zegt een genot om naar te kijken.. Dus lekker zo laten zou ik zeggen..

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 23 feb, 2011 13:58 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Sorry dan voor mijn commentaar, maar niet iedereen heeft breedbeeld thuis.

Ik heb verder niks gezegd over de kwaliteit van de foto's, daar mankeerd niks aan. Gewoon verder gaan met je trekker!! Wel een mooi project om hem zelf aan te passen.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement