Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 12:52 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 05 maart, 2011 21:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov, 2006 14:00 pm
Berichten: 298
Woonplaats: Roermond
grunt schreef:
Net dit leuke filmpje gevonden op Youtube. Heeft Tracker 166 op 04:22 nou gele wielen en prop spinners?? Of is de film verkleurd?


Yep! Hier nog een ander filmpje, op 06:28 en 07:01 kun je het heel goed zien. Krijg je die optie nog op de sheet Niels? :mrgreen: :brouw:

Gr,

Leon


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 05 maart, 2011 21:30 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 15 jul, 2008 22:06 pm
Berichten: 4429
Woonplaats: Lelystad
Ik weet niet precies van wanneer dit filmpje is, maar de sheet die we gaan uitbrengen betreft de 8 trackers and 4 S-58's die als laatste op de Karel Doorman hebben gestaan

_________________
Vertrouw niemand, die zegt dat je al te veel bouwdozen hebt :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 05 maart, 2011 23:55 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Mooie aanpassingen inderdaad en uiteraard helpt het ook dat alles lekker in elkaar valt, scheelt toch heel wat werk. Overigens...

Nielsdol schreef:
... en de 4 S-58's die als laatste op de Karel Doorman hebben gestaan


I like !!

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 06 maart, 2011 0:22 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 23 sep, 2010 17:40 pm
Berichten: 465
mooi werk laat je hier zien :brouw:
ben ontzettend benieuwd naar je vorderingen met deze mooie kit
kzou nog wel even naar je linkerboven raampje kijken,daar is een hoekje van het tape af

gr pieter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 06 maart, 2011 11:58 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 jul, 2006 18:40 pm
Berichten: 3495
Woonplaats: Lisse
Misschien als mosterd na de maaltijd, als je er nog behoefte aan hebt kan ik wel een scan van de DD Tracker sheet maken?
Als je er een middagje voor gaat zitten heeft de site van smaldeel 5 een enorme hoeveelheid Tracker foto's staan. Zo staat er ook nog ergens een foto tussen van de 159 (?) met een sky radome.
Ook deze site heeft de nodige mooie foto's, zoals onderstaande met nogal afwijkende kleuren;

Afbeelding
Bron

Gr. Sjaak

_________________
Al mijn bouwverslagen bij elkaar.
Op de werkbank: Sea Hawk VSQ 860 MLD
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 06 maart, 2011 16:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov, 2006 14:00 pm
Berichten: 298
Woonplaats: Roermond
Shake schreef:
Misschien als mosterd na de maaltijd, als je er nog behoefte aan hebt kan ik wel een scan van de DD Tracker sheet maken?
Als je er een middagje voor gaat zitten heeft de site van smaldeel 5 een enorme hoeveelheid Tracker foto's staan. Zo staat er ook nog ergens een foto tussen van de 159 (?) met een sky radome.
Ook deze site heeft de nodige mooie foto's, zoals onderstaande met nogal afwijkende kleuren;

Afbeelding
Bron

Gr. Sjaak


Hallo Sjaak, de maaltijd wordt nog gegeten, dus die scan is zeer welkom. Ik ben nu bezig met het spuiten van de props (Ja Niels, buiten bereik van de katten), en de onderkant is al Sky. Ik maak er de 173/D van, met geheel rode prop spinners. Waar ik met name mee zit is waar overal het getal 173 stond (neus, vleugels, klein achter op de romp, staart...nog meer?). Smaldeel 5 en Roden heb ik al leeg geplukt. Ik heb gekozen voor de 173 omdat die de 8000ste deklanding op HRMS Rookverbod heeft gemaakt destijds.

Mooi, die gele motoren. Heb je de Youtube filmpjes bekeken met de gele velgen? Leuk dat er altijd weer nieuwe zaken opduiken.

Gr,

Leon


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 07 maart, 2011 18:35 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov, 2006 14:00 pm
Berichten: 298
Woonplaats: Roermond
Sneak Preview! De Vleugels en stabilo's zijn ingekort, en afgezien van wat antennes (sommige moet je zelf maken) is hij kompleet. Verder moet ik nog wat naadjes bijwerken op de vleugeltips, en ook komen er nog navigatielichten op de vleugeltips. Het zoeklicht sluit aan de onderkant niet mooi aan op de vleugel, dus daar heb ik nog wat werk. Ik ben nu eerst bezig met het afwerken van de props en het landingsgestel.

Ik heb de Tracker gespoten met Xtracolor Sky, verdund met thinner:

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 19 maart, 2011 12:24 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 19 maart, 2011 12:18 pm
Berichten: 1
Tja...ik kon niet meer inloggen op het forum, dus ik heb maar een nieuw account aangemaakt. De Tracker ligt een beetje stil wegens andere verplichtingen, maar zo ziet hij er nu uit:

Afbeelding
Afbeelding

Ik moet nu een aantal antenne's maken voor op het dak, daarna verder spuiten en afwerken. Helaas ben ik vergeten lood in de neus te doen, dus ik zal ook een steuntje van een doorzichtig stukje gietraam moeten maken. De nummers op en onder de vleugels (173) zal ik ook spuiten aangezien ik die niet in de juiste grootte tussen mijn decalsets heb zitten.

Gr,

Leon


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 19 maart, 2011 14:56 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 08 aug, 2007 21:28 pm
Berichten: 2824
Woonplaats: Spijkenisse
Zonde van het lood in de neus, maar man, wat ziet ie er prachtig uit. Het is echt een prachtig model en de kleuren zitten er prachtig op. Ook de afwerking is top man.

_________________
De Loeten, Bas

Cetero censeo birrum bibendum esse


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 19 maart, 2011 20:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 aug, 2005 10:16 am
Berichten: 2232
Woonplaats: Beekbergen
Dat ziet er lekker uit! Mooi strak in de verf, maar moet de scheidslijn niet wat strakker zijn? En aan de achterkant niet wat hoger?
En dat lood.. sh*t..

Gr.
Sid

_________________
Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement