Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 11:02 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 06 apr, 2010 15:20 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 okt, 2006 17:32 pm
Berichten: 248
Woonplaats: Middelburg
Nielsdol schreef:
Laten we 1 ding duidelijk maken, ik ben niemands Papa, en al helemaal die van jou niet. Dat je in je eigen topicje klaagt, oke, moet jij weten maar dat je er ook in andermans topic over blijft door emmeren, beetje jammer.

Niet alle kits en conversies zijn van dezelfde kwaliteit, als je iets aparts wilt, is het vaak duurder, obscuurder en vaak ook niet de kwaliteit die je gewend bent. Als je daar niet mee om kunt gaan (nog) moet je er niet aan beginnen. simpel.
Verder doe ik heel normaal hoor, nu jij nog.

Niels


Bedankt voor de bevestiging.

_________________
1/35 PRTL [url]https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=49961[/url]


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 06 apr, 2010 15:37 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 15 jul, 2008 22:06 pm
Berichten: 4429
Woonplaats: Lelystad
Ik ben de beroerdste niet

_________________
Vertrouw niemand, die zegt dat je al te veel bouwdozen hebt :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 06 apr, 2010 20:29 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21302
Woonplaats: Bodegraven
Als de neefjes van mij nu weer gewoon lekker gaan plakken is ome BertUS weer helemaal gelukkig................

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 06 apr, 2010 20:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 03 feb, 2009 15:58 pm
Berichten: 2047
Woonplaats: Gemert
Wel frappant: de gelijkende avatars :mrgreen:

Cheers, Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 apr, 2010 8:19 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Plasticprutser Peter schreef:
Wel frappant: de gelijkende avatars


Ik zat er ook net langs te scrollen (op tempo naar het laatste bericht) en zag alleen maar nederlandse roundels voorbij komen. ik dacht nog: Das ook zielig voor Niels, reageert ie continue op z'n eigen berichten en niemand die er wat van zegt. Quote ie zichzelf ook nog..

Maar goed, zover mijn gedachten :D

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 apr, 2010 13:10 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 15 jul, 2008 22:06 pm
Berichten: 4429
Woonplaats: Lelystad
Bert Takken schreef:
Als de neefjes van mij nu weer gewoon lekker gaan plakken is ome BertUS weer helemaal gelukkig................


'k plak me het apelazurus! :D 't is dat ik op mijn werk nog af en toe wat tijd heb om het forum bij te houden :P

_________________
Vertrouw niemand, die zegt dat je al te veel bouwdozen hebt :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 apr, 2010 13:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 19 feb, 2010 15:40 pm
Berichten: 1140
Nielsdol schreef:
'k plak me het apelazurus! :D 't is dat ik op mijn werk nog af en toe wat tijd heb om het forum bij te houden :P


Jij was toch full time plakker met als hobby conducteur ?? :lol:

_________________
Wouldn't it be great if there was a war....and nobody came......!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 08 apr, 2010 19:00 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 03 feb, 2009 15:58 pm
Berichten: 2047
Woonplaats: Gemert
Fokker pilot Evert schreef:
Zo ik zie dat het gekissebis een beetje over het hoogste punt heen is hier in mijn toppic
Hier ben ik heel gelukkig mee.

Maar Toch ben ik persoonlijk wel eens met falcon.
Ik vindt dat een product deugdelijk moet zijn.
Als je een kit koopt moet hij goed zijn en niet zo als bij de van mij een stuk afgebroken zijn.
En als er dan wat is dan moet de verkopende partij zich niet met de kop in het zand steken en niks van zich laten horen.

Maar goed andere mensen hier op het forum hebben andere belangen zo als het verkopen van hun producht aan verschillende winkels waar ook de lhs bij en die moet het dus wel opnemen voor de winkel ander raakt hij zijn spul niet kwijt wat ook begrijpelijk is.

Maar je moet niet vergeten dat wij als consument bepaalde rechten hebben.

Als je dan zo gelukkig bent dat het gekissebis over het hoogste punt is moet je vooral olie op de golven gaan gooien. Voor alle duidelijkheid: ik ben geen leverancier van LHS maar vind wel dat je jezelf zo onmogelijk maakt. Ze hebben daar gewoon telefoon in Aalsmeer dus kan je ze gerust bellen (moet je trouwens nu niet doen want Erwin is op vakantie voor 2 weken). Als je dan rustig vertelt wat er aan de hand is dan zullen ze best wel wat voor je willen doen. Als je gelijk hoog van de toren blaast dan kan ik mij zeer goed voorstellen dat ze een e-mail weggooien of negeren. Als een klant koning wil zijn moet ie zich ook gedragen als koning.

Zo, dat lucht op :) . Cheers, Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 08 apr, 2010 19:45 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 15 jul, 2008 22:06 pm
Berichten: 4429
Woonplaats: Lelystad
Fokker pilot Evert schreef:
Maar Toch ben ik persoonlijk wel eens met falcon.
Ik vindt dat een product deugdelijk moet zijn.
Als je een kit koopt moet hij goed zijn en niet zo als bij de van mij een stuk afgebroken zijn.
En als er dan wat is dan moet de verkopende partij zich niet met de kop in het zand steken en niks van zich laten horen.

Maar goed andere mensen hier op het forum hebben andere belangen zo als het verkopen van hun producht aan verschillende winkels waar ook de lhs bij en die moet het dus wel opnemen voor de winkel ander raakt hij zijn spul niet kwijt wat ook begrijpelijk is.

Maar je moet niet vergeten dat wij als consument bepaalde rechten hebben.

En nu wil ik graag weer terug ontoppic !!!!


Evert heeft graag het laatste woord, duidelijk, alleen daar trek ik me even niets van aan.
met andere mensen mag je gerust mijn naam noemen hoor. Ja, ik maak een modelbouw product, en ja de LHS is 1 van mijn afnemers. Als mijn product niet in orde is, waar dan ook aangeschaft, kan een koper altijd bij mij terecht en wil ik een oplossing bedenken.
Heeft Falcon Brigade Models al benaderd? en heb jij CMK al benaderd?

Daarnaast, ik heb het euvel proberen te traceren, maar het is voor mij amper zichtbaar, volgens mij moet dat best goed te herstellen zijn.

Over de LHS, ik kom daar vaak, en heb daar goede contacten. Als een klacht serieus en gegrond is zullen ze daar ook serieus naar kijken. Ik ben bang dat het euvel van Falcon niet als serieus werd ervaren, en daarom is er niet op gereageerd gok ik. daarnaast is de missie toch geslaagd, hij wilde een 2 zitter spit, en die heeft ie, met veel modelbouwplezier eraan vast.
En in jouw geval, ik weet toevallig dat diegene van de modelbouwafdeling momenteel op vakantie is, en er een vervanger is, weet niet of die alle klachten ook behandeld.

En het is dus niet omdat ik zelf aan de LHS lever, maar ik vind het gewoon jammer dat er zo over een goede hobbyzaak gesproken wordt, ik denk, een zaak, samen met Flash, die er voor gezorgd heeft dat we nu niet alleen maar simpele Revell en Italeri bouwdoosjes van de speelgoedwinkel in elkaar plakten.

[EDIT] had alleen Evert z'n reactie nog gelezen, en dat deed mij een beetje koken, en had daardoor Peter zijn reactie nog niet gelezen. Het dekt de lading allebei denk ik [/EDIT]

[EDIT2] ja, het zit me hoog! als je iets bij een Revell bouwdoosje mist, of kapot is? wat doe je dan? ik geloof dat de meeste mensen Revell contacteren, en vaak krijg je het gewenste onderdeel zsm binnen. andere merken gaat dat vaak via de importeur, al dan niet tegen betaling (bij Overbeek soms) Winkeliers kunnen hier gewoon weinig mee. 't zijn gewoon de "boodschappers" en, met mag de boodschapper niet doodschieten, naar een oud engels gezegde....[/EDIT]

Niels

_________________
Vertrouw niemand, die zegt dat je al te veel bouwdozen hebt :)


Laatst bijgewerkt door Nielsdol op do 08 apr, 2010 19:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 08 apr, 2010 20:01 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 15 jul, 2008 22:06 pm
Berichten: 4429
Woonplaats: Lelystad
Fokker pilot Evert schreef:
sticker boer


Graag een beetje respect ja? ik noem je ook gewoon Evert.

Fokker pilot Evert schreef:
maar ik moet wel zeggen dat ik steeds ontervredener wordt over hun.
want je besteld wat hebben ze het niet zeggen kom je in de shop omdat je toevallig is in de buurt bent ligd het er gewoon en er zit maar een dag tussen de mail en dat ik daar was alle maal van dat soort dingen.

Een winkel met zo veel verschillende producten kent ook zijn voorraad verschillen, zelf in magazijnen gewerkt, het is vaak onmogelijk om een 100% correcte voorraad te houden.

Fokker pilot Evert schreef:
aan niels
ik heb cmk een mail met foto gestuurd ik krijg een nieuwe romp helf toe gestuurd want zij vonden het ernstig genoeg en was niet de kwaliteit dat ze wouden afleveren dus een dikke duim voor hun.


Mooi om te horen, maar waarom dan nog zo negatief over de LHS :?: :!: :?:

_________________
Vertrouw niemand, die zegt dat je al te veel bouwdozen hebt :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement