Vrienden, dat van die iets te steile voorvork had ik ook al bedacht. Ik heb 'm zelfs onder "dwang" iets vlakker vastgelijmd. (gewoon aan z'n voorwieltje opgehangen en lijm in het balhoofd gedruppeld
. In het kader van de dood of de gladiolen
). Veel heeft dat echter niet uitgemaakt.
Ik ben er inmiddels wel achtergekomen waar ik wat dat betreft een missertje begaan heb. De kroonplaten van een Fat-Boy en / of van het model zelf, hebben een grotere voorloop dan van een Honda, waarbij men het wel handig vindt dat 'tie de bocht in valt.
Aangezien ik het balhoofd aangepast heb voor het Fat-Boy vorkje (dat daarna sneuvelde, nadat de ombouw van de oorspronkelijke voorvork op niks was uitgelopen) komt het voorwiel nu, met dit vorkje, een stuk dichter bij het frame te staan. Speedway Harley
't Heeft wel wat puurs over zich. Inderdaad gewaagde kleuren. Ik wil er nog een paar "stikkers" op plakken. STP of zo op het olietankje en wat racy naampjes op het vorkje.
NOS tankje
Carb met inlaatkelk
Vandaar een soort van klaar. 't Staat nog even bij de tv in de buurt.
You never know.
Rob