Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 19:08 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 okt, 2008 18:14 pm 
Rob,
Helaas moet deze even in de wacht, maar jullie zien t.z.t. vanzelf het vervolg wel weer verschijnen. In mijn hoofd is het nog steeds best druk, maar er komt op het moment ineens heel veel uit mijn vingers. De BCC loopt geweldig en ik heb de Ferrari 126C2 weer uit het stof getrokken. 2 motoren tegelijk vind ik niks. Als ik 2 of meer modellen tegelijkertijd brouw, dan moeten het voor mij wel verschillende onderwerpen zijn. Toch zijn de verschijnselen in het dagelijks leven gekoppeld aan de verschijnselen bij je hobby, heb ik gemerkt. Het één kan het ander negatief beïnvloeden, maar ook positief. Negatief heb ik nu achter de rug en nu gaat het lekker. Ik weet alleen even niet goed te plaatsen welke nu eigenlijk welke positief stimuleert. Eigenlijk boeit me dat ook niet zo. Ben gewoon blij dat het nu zo is. En ik hoop en bid dat dat nu eindelijk eens zo mag blijven!
Ook bij jou gaat dat weer komen, alleen je weet nooit wanneer dat is. Het is altijd anders dan je denkt, heb ik gemerkt. Ik zie je updates vanzelf wel weer verschijnen.
Succes, kerel! :wink:

Wilko


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 okt, 2008 19:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Sterkte Rob en Wilko, het bouwt lastig met een druk hoofd. Die van mij loopt ook over en dat kan ik deels kwijt in het bouwen.
Komende vrijdag mag ik eindelijk naar een AD(H)D centrum en zie ik ook wel hoe het verder gaat en zo rollen wij door het leven en is modelbouw puur hobby en afleiding. Perfectie heb ik buiten de deur gezet, kost veel te veel nachtrust.

Ga je deze kit afmaken Wilko? Je kunt er ook een gebruikte racer van maken, is een mooie uitdaging.

Groetjes.

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 okt, 2008 19:59 pm 
Ik ga deze zeker afmaken, Jogy! :wink:
Kijk maar even hoe lekker het nu loopt bij de BCC "Tribute". De Honda is al akelig ver gevorderd in 3 weken. Deze BCC heeft nu even voorrang en ik bouw dus voor de afwisseling nog aan de auto van Gilles Villeneuve, omdat ik niet aan 2 motoren tegelijkertijd wil bouwen. Ik ga zoals gezegd de Lucky Strike decals bestellen bij Hiroboy en zodra mijn BCC-model klaar is ga ik verder met deze motor. Alleen wordt hij dus nu rood-wit i.p.v. goud. :P
Volgende week woensdag heb ik eindelijk mijn eerste gesprek met de psychiater die mij is toegewezen na de intake. Ik heb mijn leven op het moment goed in de hand, maar ik heb gewoon iemand nodig als back-up waarop ik indien nodig terug kan vallen en die mij scherp houdt. Als ik alleen blijf knokken en nog een keer terug zou vallen ben ik bang dat die klap me teveel gaat worden en dat mag gewoon niet gebeuren.
Modelbouw is inderdaad een geweldige afleiding en zorgt ervoor dat de accu niet leeg raakt, maar als het even kan ga ik toch voor een zo hoog mogelijk resultaat. Ik weet dat dat ook weer stress met zich meebrengt, maar ik ben helaas iemand die stress nodig heeft. In gezonde mate dan! Zonder (positieve) stress kak in in...en ik hoop dat de komende gesprekken mij gaan leren om hier beter mee om te gaan dan in het verleden gebeurd is. Ik ben iemand van uitersten maar van de negatieve heb ik mijn buik meer dan vol! :evil:
Dus simpel gezegd:
Het gaat nu lekker en de toekomst lacht me tegemoet, maar ik moet er wel heel hard aan blijven werken. En de Honda...die staat over een tijdje te schitteren in het rood-wit! 8)
Ook jij natuurlijk heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd! :wink:

Wilko


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 okt, 2008 20:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Dank Wilko, dat gaat lukken en het bouwen ook, houdt de spanning er lekker in ;)

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 okt, 2008 22:34 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 15 maart, 2008 15:03 pm
Berichten: 1401
Joggy, succes jongen bij het AD(H)D centrum. Bij mij is voorzichtig melding gemaakt dat ik al mijn hele leven leef met ADD. Ware het niet dat ik 15 jaar geleden een dusdanig verkeersongeval heb mee mogen maken dat daar een hersenstambeschadiging en een hersenbloeding overheen gekomen is. Heb ik het nog niet eens over de overgebleven mechaniese mankementen.
ADD met geheugenverlies is best vermakelijk, een tijdje. Na 15 jaar wordt het anders (lees vervelend).
Ik mag me 6 november voor een intakegesprek in Oegsgeest melden. Marjo mag mee anders heeft het geen zin. Modelbouw was een rustpunt, totdat de hang naar "anders dan anderen" en netecht perfectie de overhand kregen (voorjaar 2008). Sindsdien doe ik alleen dat waar ik zin in heb en dat valt niet mee met zo'n kop als de mijne (lelijk :lol: en overvol :? ).

Als het niet lukt met een model, gooi 't dan niet in de kliko, want wie weet wie je er nog gelukkig mee kan maken. Misschien wel jezelf.

Succes allemaal en we gaan gestaag verder.
Rob

_________________
Ik ben nergens geschikt voor
Maar daar ben ik heel goed in


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement