Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 13:31 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 aug, 2007 20:27 pm 
Dat zou super zijn, Tom! Zeg maar wat je er voor hebben wilt! :wink: (als je ze hebt dan, bedoel ik... :? :lol: )
Op de tank zit inderdaad nog een naadje...eens kijken wat ik er nog aan doen kan. En die kuip...ik heb er niet eens op gelet! Ik dacht dat dat zo hoorde. Tsja, je controleert ook niet alles, blijkt maar weer. Die gietnaden zaten er zó mooi strak op... :?

Wilko :P


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 aug, 2007 21:30 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 05 jun, 2005 0:28 am
Berichten: 3455
Woonplaats: Genk, Limburg, Belgie
Nee, je kan inderdaad niet alles zien. Ik had het eens ook niet gezien en men wees mij er ook op toen. Dus daar let ik nu wel altijd op :) Dat die gietnaden zo strak zijn is het nadeel van de Tamiya-kits, het lijkt of ze er gewoon horen te zitten ;)

Tom

_________________
Valentino Rossi 1/12 Models - VW 1/24 models - Hondensport ==> www.tom-maenen.be
Hondenclub De Moedige Herdershond ==> www.demoedigeherdershond.be


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 24 aug, 2007 19:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 21 nov, 2006 17:21 pm
Berichten: 887
Woonplaats: Roermond
Problemen met decals...waar heb ik dat eerder gezien...
Uitlaat vind ik heel mooi gedaan met de blauwige schijn! Verder hoop ik dat de decals op mijn M1 (op de uitlaat na dan...) er zo strak op komen te zitten... Hoe heb jij het trouwens bij de voorste kuip gedaan, want ik spuit altijd als de decals zitten een laag clear, maar dan spuit ik ook het voorraam mee en weet niet of dat werkt...

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug, 2007 0:24 am 
Ik heb maar even een overzichtsfotootje gemaakt...
Hier zie je dat het raampje uitneembaar is. Eerst gaat nu de blanke laklaag (lagen) er op en dan wordt het raampje definitief vastgezet.

Afbeelding

Ook de decals op het voorspatbord zijn grotendeels aangebracht.
De uitlaat gaat opnieuw gespoten worden (het voorste deel dan...), omdat ik een irritante naad in die uitlaat heb (had) zitten.
Langzaam zie je de kleurencombinatie verschijnen en dan begin ik langzaam steeds enthousiaster te worden. Aankomende week kan ik gelukkig weer een aantal uurtjes vrij maken om te bouwen, dus snel weer een update! En...volgend jaar ben ik er zeker WEL bij op de brouwersdag en dan gaat deze mee! :wink:

Wilko :P
(die nu precies 1 maand met dit model bezig is...nog een stuk of wat te gaan...)


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug, 2007 13:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 05 jun, 2005 0:28 am
Berichten: 3455
Woonplaats: Genk, Limburg, Belgie
Ziet er allemaal TOP uit Wilko! Ivm die decal, ik ga daar vandaag eens voor kijken. Voor de rest nog niet veel tijd gehad... Straks even de bouwkamer op en dat eens controleren.
Bouw zo door zou ik zeggen!

Tom

_________________
Valentino Rossi 1/12 Models - VW 1/24 models - Hondensport ==> www.tom-maenen.be
Hondenclub De Moedige Herdershond ==> www.demoedigeherdershond.be


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug, 2007 15:51 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Het is een mooie verzameling en het ziet er al uit als een motor in worden. En ach, wat is een maand als je er plezier aan beleefd ;)

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug, 2007 22:05 pm 
Thanx, Tom & Jogy! :D

Tsja, snel gaat het niet, maar wel redelijk goed en daar gaat het om! :wink: Naast deze Yamaha ben ik nog bezig met een P51-D Mustang en dan moet er nog een goede auto opgestart worden. Deze drie modellen moeten sowieso klaargemaakt worden voor de brouwersdag 2008. Editie 2007 heb ik gemist, maar volgend jaar ben ik er! En dan moeten er minimaal 3 goede modellen mee naar Schoonhoven! :P
Ik heb dus een jaar de tijd en dat betekend vier maanden voor één model. Nou, als dat niet lukt :?: :?: :?: Mag geen probleem zijn!

@Tom: Zou fantastisch zijn! Stuur maar even een pb indien nodig, dan regelen we de rest wel via die weg. :idea:

@Jogy: Tijd is niet belangrijk, behalve als je voor een bepaald evenement je modellen klaar wilt hebben... :wink: Mocht je trouwens nog wat motoren in de verkoop hebben of decalvellen, stuur dan maar even een pb'tje! :roll: :wink: Upgrade setjes zijn ook goed!!! :P :lol:

Wilko :P


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 10:08 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
He Wilko

Bekijk je PB maar eens, wie weet maak ik je een beetje blij ;)

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 04 sep, 2007 0:57 am 
@Jogy: Je hebt een pb'tje terug! :wink:

@Allemaal: I.v.m. de nieuwe BCC wordt deze veilig opgeborgen tot 1 maart...sorry, maar daar wil ik nu echt alles ingooien en hij moet voor 1 maart af! :) Maar wat in het vat zit verzuurt niet, toch? :wink:

Wilko :P
(die eindelijk weer een beetje op dreef is en dan komen ze met een motoren-BCC! :? ) :lol:


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 04 sep, 2007 8:20 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 05 jun, 2005 0:28 am
Berichten: 3455
Woonplaats: Genk, Limburg, Belgie
Oh wilko wel spijtig, maar dan heb ik nog wat meer tijd om er zerker van te zijn dat ik die decals niet nodig ga hebben. De 2006 versie heeft een andere uitlaat, dus die decals komen wel in orde!

Tom

_________________
Valentino Rossi 1/12 Models - VW 1/24 models - Hondensport ==> www.tom-maenen.be
Hondenclub De Moedige Herdershond ==> www.demoedigeherdershond.be


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement