Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 17:15 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 aug, 2009 2:37 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 jan, 2008 15:05 pm
Berichten: 71
Woonplaats: Edegem/Antwerpen
Zeer mooi werk Pegasus!

Je doet onze goeie ouwe Pattons eer aan! :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Heb je deze 2 in een groot formaat? die vind ik het waard om als bureaublad achtergrond te dienen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 aug, 2009 9:15 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 02 feb, 2008 2:23 am
Berichten: 547
Woonplaats: tilburg
goede morgen
hij is heeel erg mooi geworden
mijn zoontje kwam mij er voor uit bed halen zo van papa mag deze in onze tuin (hij is bijna 4 en ik heb vakantie)

dat is nog niet eerder gebeurt normaal kijkt die alleen plaatjes en zie ik het aan de geschiedenis

persoonlijk vind iok het ook het mooiste resultaat van dit jaar op dit gedeelte van het forum ben er zuinig op

alex & yarnick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 aug, 2009 9:42 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21302
Woonplaats: Bodegraven
Hij is zeker goed geslaagd, ik vind de wielen erg goed geslaagd met die vuilsporen er op, dat maakt in mijn ogen juist een model heel realistisch

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 aug, 2009 10:08 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Mooie tank geworden zeg! De bepakking geeft inderdaad iets extra's, net als dat diootje. Ik heb een M48 Patton binnen gekregen want ik werd door jou verslag werd ik geprikkeld om er straks ook 1 te brouwen. Wellicht komende maand ook online te bewonderen.
Maar bravo voor jou Patton!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 aug, 2009 10:58 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 17 sep, 2007 16:15 pm
Berichten: 1003
Woonplaats: Limbricht (tegen Sittard aan)
Hallo Pegasus,

Je tank ziet er mooi uit. Mooi subtiel geweatherd. Al ben je dan een vliegtuigbouwer, van deze tank heb je toch iets moois gemaakt. Ik merk wel, dat als een bouwer beter word, hij wel elk model tot een goed einde kan brengen, gewoon omdat de technieken op bijna elk model kunnen worden toegepast.

Misschien kun je het gras nog wel een beetje airbruschen met een wat lichtgroene kleur. Dan lijkt het wat sappiger uit. Dit ziet er zo modelgras uit. Misschien helpt het om ook nog wat grasprietjes op het zand te zetten. De afscheidingslijn ziet er nu namelijk ook nog wel heel strak uit.

Ik zeg dit alleen omdat ik denk dat de ondergrond een beetje afbreuk doet aan het geheel, en het van inbreng van andere alleen maar beter kan worden. Maar toch, heel mooi gemaakt. Ik doe het je niet na :wink:

Greetz, Ben


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 aug, 2009 23:05 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 20 nov, 2006 1:08 am
Berichten: 572
Hoi iedereen,

allereerst, van harte dank voor de mooie complimenten.
Zoals Ben al zei, ik ben in feite een vliegtuigbouwer, en daarom heb ik er veel energie moeten insteken om tot dit resultaat te komen.

Nu zondag word de Patton aan de rechtmatige eigenaar gegeven, want er moeten namelijk nog enkele aanpassing gemaakt worden.
Zo moeten er nog tow kabels voorzien worden, en het defenitieve naambordje word dan ook op de base geplaatst.
Dan worden er ook definitieve foto's gemaakt, met een mooie achtergrond.Ik plaats hem daarna hier op het forum.

@Smokejumper: grotere foto's zijn via pb verstuurd :wink:

@Alex/Yarnick: ik denk dat ik dit als een zeer mooi compliment mag beschouwen :oops: van harte dank daarvoor.

@Bert: die vuilsporen hebben heel wat voeten in de aarde gehad, voordat ze werden aangebracht.Ik twijfelde namelijk tussen ofwel de tank met modder besmeuren of hem stofferig maken.Uiteindelijk ben ik blij dat ik het laatste gekozen heb.

@Eelcog: Ik ben benieuwd naar jouw bouwverslag, ik zal het met veel interesse volgen.

@Ben: Je hebt gelijk, met wat airbrushwerk kan ik het grondwerkje beter maken, maar ik het is er nog niet van gekomen omdat ik hem mee wilde nemen afgelopen zondag naar de beurs in Zelzate.
Ik zal het eens bekijken of ik hier en daar nog wat verbeteringen kan aanbrengen, alvast bedank voor de tip.

Nogmaals dank jongens voor de nice comment's :wink:

Greetz

Danny


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 16 aug, 2009 11:50 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 20 nov, 2006 1:08 am
Berichten: 572
Hoi iedereen,

eindelijk, vandaag is het D-day, de Patton word geschonken aan de eigenaar, maar niet voordat ik een paar foto's gemaakt heb en ze hier op het forum geplaatst heb.

Mijn uiteindelijke conclusie van dit project:

Het was een zeer leuk en leerzaam project.De Revell kit is echt wel super te noemen, al is het oorspronkelijk model van Italeri, qua prijs/kwaliteit kan het mededingen met de Dragon en Tamiya kits.

En nu de eindfoto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ziezo, het zijn er een heleboel.

Greetz

Danny


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 16 aug, 2009 13:03 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21302
Woonplaats: Bodegraven
Absoluut een model waar je trots op kan zijn en wat de rechtmatige eigenaar zeker met de nodige egards moet behandelen

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 26 aug, 2009 1:05 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 24 mei, 2009 21:32 pm
Berichten: 1103
Woonplaats: Heerlen
als je hier geen punten bij je schoonpa scoord weet ik het ook niet meer, ziet er erg mooi uit, en zal zeker bij hem in de woonkamer niet misstaan.

_________________
Groetjes Dennis

Bezig met:
Trabant 601s
Vrieskist:
Ferrari 458 + PE


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 26 aug, 2009 10:06 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 19 aug, 2007 0:43 am
Berichten: 1676
Woonplaats: Almere
Heel mooi!!! Op zich een simpel gemaakte ondergrond maar het eindresultaat is er veel mooier door!!!

_________________
Greetz, Daniël
To design a flying machine is nothing. To build one is something. But to fly is everything.
(By Ferdinand Ferber dedicated to Otto Lilienthal 1898)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement