Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 16:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 11 jul, 2011 15:05 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 11 jul, 2011 14:08 pm
Berichten: 2
Woonplaats: haren gr
hoi ik ben nieuw. en heb als beginner een volvo f12 in 1:24 gemaakt en dit is mijn volgende project.

een MB Actros in 1:50 in de kleuren van het bedrijf van me vader. het kan wel een tijdje duuren omdat ik krap bij kas zit voor nieuwe onderdelen.
foto's van het orgineel volgen morgen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12 jul, 2011 11:32 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 11 jul, 2011 14:08 pm
Berichten: 2
Woonplaats: haren gr
hallo iedereen die kijkt. zo te zien nog geen reacties maar geen geklets. ik heb een foto van het orgineel hij is van eitens en die rijden voor nvo.
Afbeelding
ik heb nog wat koopjes gevonden voor onderdelen. ik heb nog een vraag wat is de beste manier om de onderdelen zoals(oa de lichtbak) erop te zetten.
dat was het weer foto's van het model volgen nog.


Laatst bijgewerkt door scaniav8power op wo 13 jul, 2011 9:45 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12 jul, 2011 17:31 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
scaniav8power schreef:
ps wil iemand mij foto zichtbaar maken alvast bedankt.


Mathijs,

Dat mag je lekker zelf doen door dit topic 's door te lezen :wink:
Het komt er in het kort op neer dat je de link ( die eindigt op '.jpg' ) tussen de [img]en[/img] tags zet......en klik dan ook even op 'voorbeeld zodat je kunt zien of het gelukt is......daarna pas op 'bevestig'.
Wanneer je op deze manier je foto's upload zodat iedereen je project kan volgen komen er tzt ook vanzelf hints en tips voorbij voor o.a. je lichtbak aangezien mensen op dit moment geen flauw idee hebben wat je precies bedoelt.
In ieder geval welkom op Modelbrouwers en laat die foto's maar 's zien.

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement