Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 15:36 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 09 dec, 2010 22:06 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 09 dec, 2010 21:47 pm
Berichten: 2
Hallo allemaal.

Ik ga ook eens proberen een plastic kitje in elkaar te zetten of zoals jullie zeggen brouwen.Het wordt mijn laatste auto die ik gehad heb bij mijn oude werkgever voor hij de toko verkocht en naderhand failliet is gegaan jammer genoeg.Ik heb er helaas geen foto's van maar heb wel een mini fototje gevonden van de auto die ik had voor de DAF.Mischien dat jullie hem kennen of wel eens gezien hebben.Wel een vergrootglas gebruiken :mrgreen:

Afbeelding

Als de DAF lukt zal ik deze Scania ook gaan maken en er natuurlijk een koeler achter hangen.


Goed het gaat dus om deze doos.

Afbeelding

De kleurstelling wordt dus saai,gewoon wit maar daar kan ik niets aan veranderen.Het model klopt niet helemaal want ik had de facelift van de oude XF met de rechthoekige mistlampen en zo.Ook daar ga ik niets aan veranderen want ik denk dat het voor mijn eerste model al moeilijk genoeg wordt om hem netjes te krijgen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 10 dec, 2010 17:32 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 28 dec, 2008 11:09 am
Berichten: 5193
Woonplaats: 's-Heer Hendrikskinderen
Welkom Ed :D
Benieuwd wat je er van gaat maken :wink: Maar je bouwt een 105 en je hebt het over rechthoekige mistlampen, is dat dan niet de 95?? Is het dan niet makkelijker om die te bouwen :D

_________________
groeten,
Onne


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 11 dec, 2010 18:26 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 09 dec, 2010 21:47 pm
Berichten: 2
Klopt het was een 95 maar dan het facelift model.Waarom dan deze?Ik kwam hem tegen bij de lokale speelgoedboer en kreeg ineens het idee om mijn oude wagen te maken.Dat het dan niet 100% op de orginele lijkt vind ik niet erg.Kan ik hem gelijk proberen te maken zoals ik hem eigenlijk wou hebben.

Momenteel heb ik de velgen in elkaar zitten en ben met een airbrush aan het stoeien om ze te spuiten.Een kameraad had een airbrush waar hij niets meer mee deed en die heb ik mee mogen nemen :D.Ik wil ze chroom hebben en hij had wat tips gegeven om dat voor elkaar te krijgen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 11 dec, 2010 18:39 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 maart, 2009 20:47 pm
Berichten: 337
Woonplaats: Barneveld-Holanda
dit is wel die 95XF met facelift, alleen dan heb je een super space cab, als je dan het dak (space cab dus) van de revell 105 gebruikt klopt het hele verhaal.

http://www.sjaakshobbyshop.nl/index.php ... ts_id=4886

groetjess


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement