Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 18:04 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 dec, 2005 21:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 06 dec, 2005 22:09 pm
Berichten: 252
Woonplaats: Rijssen
wow :D , dit dit prachtige project was mij nog niet opgevallen. Ga zeker zo door!. Ik hoop nog weer wat te zien binnenkort.

groeten,
Erik

_________________
Plato - Het begin is het belangrijkste deel van het werk


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 dec, 2005 21:45 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 okt, 2005 21:57 pm
Berichten: 1326
Woonplaats: Waddinxveen
hij is al af hoor, kijk maar op pagina 1 of anders op de site van moddertrucker(jeroen)

www.modelbouwtrucks.tk


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 dec, 2005 21:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 10 okt, 2005 21:19 pm
Berichten: 2952
Woonplaats: Venray
Arie Kabaalstra schreef:
Ja!!.. ze hebben er nog 1.. een 3-asser... momenteel staat ie als.. KERSTVERSIERING :shock: .. mooi hoor zo met al die lampjes eraan..


Ja, die ken ik wel. De chauffeur daarvan is met pensioen en van der Meijden heeft de hele truck opgeknapt en die chauffeur gaat er alle evenementen mee af. Kadootje.....

Maar van hetzelfde jaar is ook nog een "hoge" FTF. Die wordt ook weer in de van der Meijden kleur gespoten zag ik laatst ergens. Maar die is NIET meer van die firma.

Trouwens, voordat ik weer echt aan het modelbouwen kan ben ik wel een paar maandjes verder ben ik bang. Er gaat stiekum toch veel werk in een eigen huissie zitten. Ben ook bang dat wanneer de modelbouwkamer klaar is ik er niet meer weg te slaan ben en andere dingen blijven liggen. Wat natuurlijk niet de bedoeling is. Moet ook nog eerst mijn Detroit Diesel binnenkrijgen van een modelbouwvriend. Die het steeds vergeet op te sturen..... :cry:

Gr Jeroen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 dec, 2005 21:56 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 06 dec, 2005 22:09 pm
Berichten: 252
Woonplaats: Rijssen
En nog steeds ben ik onder de indruk van het project. Ik hoop dat dat je tussen het klussen door even een stukje ontspanning zoekt. Maar in ieder geval succes met je huis.

gr.
Erik

_________________
Plato - Het begin is het belangrijkste deel van het werk


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 dec, 2005 23:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 10 okt, 2005 21:19 pm
Berichten: 2952
Woonplaats: Venray
Marker schreef:
En nog steeds ben ik onder de indruk van het project. Ik hoop dat dat je tussen het klussen door even een stukje ontspanning zoekt. Maar in ieder geval succes met je huis.

gr.
Erik


Ontspanning? Wat is dat? Nee, grapje. Elke avond is er wel iets te klussen en tussendoor zit ik achter de pc om her en der op sites te kijken om op de hoogte te blijven.
Morgen komen ze gordijnen hangen en wat "tijdelijke" overbruggingsmeubeltjes brengen. Maar de kleine "rotklusjes" ( die OOK moeten gebeuren ) maken het vervelend. Maar ja, het moet. En als er dan ook nog iets niet helemaal lukt dan is het wel balen.
Moet wel zeggen dat ik bijna alles zelf doe en voor iemand met 2 linker ( klus- ) handen valt het eigenlijk nog niet eens tegen. Alleen een mooie afkitrand aanleggen wil me maar niet lukken..... Maar komend weekend moet de douchecabine waterdicht zijn omdat ik er dan definitief ga wonen.

Dan toch maar eens gauw mijn hobbykamer in orde maken en dan kan ik jullie weer op de hoogte brengen/houden van mijn brouwwerkzaamheden.

Morgen zal ik nog eens een bouwverslagje plaatsen van een Scania bergingstruck. Om de tijd te overbruggen.....

gr Jeroen

ps: over welke FTF heb je het nu eigenlijk? Die oude ( die al af is ) of de nieuwe ( in wording )???


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 jan, 2006 23:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 10 okt, 2005 21:19 pm
Berichten: 2952
Woonplaats: Venray
Net even wat bouwdozen opgeruimd. Kan ik aan de modelbouwkamer gaan beginnen uit te werken.

Dit moet ik nog ooit bouwen:
Afbeelding

Er zitten wat dozen ( plusminus 6-7 ) tussen waar ik onderdelen en dergelijke in heb opgeborgen. Maar ik kan de komende jaren vooruit zullen we maar zeggen.
Maar eerst aan de FTF verder werken. Ik kan nu bijna niet meer wachten.

gr Jeroen

ps: zo gauw de kamer klaar is kan ik alvast beginnen om de cabine onderdelen strak te gaan maken.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 jan, 2006 23:34 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 17 nov, 2005 18:24 pm
Berichten: 94
Woonplaats: Schipluiden
zit wel wat leuk spul tussen wat je naar me mag sturen :wink:

_________________
www.truckmodels.nl | The Truckmodel site


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 jan, 2006 23:43 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 10 okt, 2005 21:19 pm
Berichten: 2952
Woonplaats: Venray
Waarom denk je dat ik het even liet zien???
Om jullie lekker te maken natuurlijk. Maar even zonder gekheid, ik heb lang gezocht naar deze dozen die ik zeker nog ooit eens wil bouwen. Ook een hoop losse onderdelen liggen om er iets aan te veranderen.
Omdat ik nu op mezelf woon en het geld een beetje in de gaten moet worden gehouden heb ik deze dozen allemaal al gekocht via internet en beurzen om ze maar alvast te hebben. Zou ik langer wachten dan zijn ze niet meer te krijgen en zo WEL, dan betaal je je scheel. Of je moet erg geluk hebben. Paar jaar terug nog een Scania 141 voor 15 euro of een Scania 142 voor 7,50 euro. ( maar dan wel zonder wielen )

gr Jeroen

ps: ik gek van vrachtwagens??? Hoe kom je erbij.....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 jan, 2006 23:46 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 okt, 2005 21:57 pm
Berichten: 1326
Woonplaats: Waddinxveen
gloeiende gloeiende, jij hebt daar twee van die revell daf 3300 bakwagens :P

ik mag niet klagen, ik heb een simba chrastender van revell :D voor die krengen betaal je ook rond de 150 euro tegenwoordig


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 jan, 2006 0:02 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 10 okt, 2005 21:19 pm
Berichten: 2952
Woonplaats: Venray
Zal het maar bekennen: eentje is nog compleet, de andere is al verbouwd enigszins:

Afbeelding

Maar of ie ook echt zo wordt is een tweede. Ik heb namelijk een Autocar dumper liggen met jawel, TWEE kipbakken. Deze DAF met aanhanger en dan allebei zo'n bakkie erop. Ook mooi toch? En die Autocar komt dan als opgeknapte trekker op een Nooteboom zwenkertje dieplader achter de FTF.
Ik draaf door, sorry!

gr Jeroen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement