Gert, tip:
Laat de motortunnel van de cabinevloer zoals die van de 2800 is, past straks de radiateur ook nog
je foto's geven aan dat de vloer veeeeeeeeel te laag zit.
Versmal in de breedte alleen t.p.v. de stoelen, zal ongeveer een halve cm per zijde zijn.
De chauffeur en bijrijder hebben iets minder ruimte maar het scheelt je een hoop ombouwwerk.
De hoogte van de cabinevloer t.o.v. cabine gelijke hoogte als de 2800, voor mijn gevoel zou het ook een mm hoger kunnen.
Bovenzijde motortunnel is vlak, dus daar moet je het e.e.a. aanpassen.
Laat de motor iets zakken in het chassis en zet eerst de turbo (als je die versie bouwt) op het blok om de hoogte goed uit te passen.
Ik plaats dan altijd de nokken van het motorblok ook iets hoger, maat wordt bepaalt door het oliecarter (mag niet op de vooras steunen)
Draai de losse pootjes van het scharnier onder de cabinevloer 180 graden en ga dan aan de slag met de ogen op het chassis.
En lijkt het me makkelijker de cabine onafhangkelijk van de cabinevloer te bouwen.
Ik denk dat je zaterdag maar even moet aanschieten, ik neem ook een losse cabine mee kun je het beter zien.
gr. Johannes Zagers