Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 13:05 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 20 jan, 2011 10:06 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 26 okt, 2007 20:44 pm
Berichten: 1063
Woonplaats: rijssen
leen schreef:
Ik weet dat het een paar jaar geleden meer werd gereageerd wat motiverend werkte en dan reageer jezelf ook meer op andere topics, het is jammer dat het zo gaat zoals het nu gaat, maar so be it.


Ben ik helemaal met je eens :wink:

_________________
rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 20 jan, 2011 14:43 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 sep, 2006 18:43 pm
Berichten: 655
Woonplaats: Gorinchem
Ja het zij zo, anderzijds is het wel zo dat je niet altijd tijd/zin hebt om op alles te reageren, en dat betekend natuurlijk niet dat een project minder interresant is om te volgen, wel moet ik zeggen dat een bericht zoals Camaro 69 kreeg van iemand, helemaal nergens op slaat, als je niet wil dat je reacties krijgt moet je geen projecten posten, zo simpel is het, en niemand heeft het recht zich er mee te bemoeien(in dit geval tegen camaro69) of die gene iets mag posten of niet , dus camaro69 , lekker blijven schrijven :brouw:

Dan weer ontopic......

Je oplossingen om de ophanging en koelducts realistischer te maken zijn heel goed uitgepakt Leen!! strak werk, maar ik blijf (zoals ik eerder zij ) de motor écht het pareltje van de auto vinden tot nu toe, die komt heel mooi tot z'n recht!!
Ga zo door!!!en succ6

_________________
Groetjes Martijn
Afbeelding

Mijn nieuwste supercar video's vind je hier >> www.youtube.com/scuderiagiancarlo
Ciao Marco #58


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 20 jan, 2011 20:54 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 03 jan, 2011 17:05 pm
Berichten: 13
:idea: Hoi Leen, aardige oplossing bedacht om die carbon-look te verwezenlijken. Een vraagje hierbij, het hechten van het gaas hoe ga je dat voorkomen? Verder veel bouwplezier, groetjes Peter.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 20 jan, 2011 21:22 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 11 maart, 2007 18:54 pm
Berichten: 537
Ik ben nog aan het brainstormen en zit te denken om het gaas van het spatdeksel te gebruiken, dit hoef je niet te bevestigen en houd je tijdens het spuiten er gewoon voor het te spuiten deel.
Misschien komt er nog wel een idee in mij op en als iemand anders nog een goed plan hebt sta ik daar open voor.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 20 jan, 2011 21:49 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 03 jan, 2011 17:05 pm
Berichten: 13
:idea: Hoi Leen, is misschien ook bruikbaar! Horre-gaas spannen over de side-skirts? Groetjes Peter. :brouw:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 23 jan, 2011 12:14 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 11 maart, 2007 18:54 pm
Berichten: 537
Vanochtend heb ik het interieur in kevlar gespoten met behulp van het horregaas (thnx voor de gouden tip), de achterzijde van de stoelen moeten ook nog in kevlar gespoten worden maar daar ga ik morgen weer mee verder, eerst een foto met een eerste indruk.
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 23 jan, 2011 12:45 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 03 jan, 2011 17:05 pm
Berichten: 13
:D Hi Leen, nice job dat spuitwerk van je. Wat was nou de gouden tip? om dat mooie kevlar effect te krijgen. Tevens heb ik een kleine bitte aan U, zou U een foto kunen plaatsen van de linker zijde van de motor. Kan bij mij in de bouwbeschrijving geen laknummer voor vinden. :(

Verder veel bouw plezier, groetjes Peter :brouw:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 23 jan, 2011 13:01 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 28 nov, 2010 20:56 pm
Berichten: 319
Woonplaats: Lendelede (W-vlaanderen)
nice dat stoeltje


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 23 jan, 2011 13:02 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 14 apr, 2008 9:55 am
Berichten: 2261
Woonplaats: Biddinghuizen
Ziet er strak uit. Een echte kevlar look Ga zo door!

Groeten Idaniël :brouw:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 23 jan, 2011 13:35 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 11 maart, 2007 18:54 pm
Berichten: 537
@Braggelair, eerste pagina staat een foto van de linkerzijde motor.

De gouden tip was het spannen van hor-gaas op de te spuiten vlakken, eerst spuit je de ondergrond grijs of misschien oker geel en dan span je hor-gaas over het te spuiten deel en spuit je met de airbrush satijn zwart er overheen en de kevlar look is geboren.
De stoel heb ik eerst voorzien van een blanke laklaag en daarna heel snel die interieur vlokken er overheen geblazen en daarna mat rood gespoten, zo komt het zwarte nog door de rode verf heen wat een gebruikte indruk geeft.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement