het is weer eens tijd voor een update!
het weer wordt slechter, dus perfect om aan een modelletje te gaan knutselen!
Na de tegenslag met de wielen (ze zijn er nu allemaal vanaf en ja inderdaad, allemaal gesneuveld)
toch ook weer goed nieuws betreffende het motorcompartiment. Het begint eindelijk ergens op te lijken!
Ook nog even wat kabels van de accu in het interieur toegevoegd:
Het kleppendeksel en verzaagde intercooler:
De zelf gemaakte kleppendeksel van miliput:
En hoe het eruit zit met body
Tijdens het drogen van de miliput maar even verder gegaan met de wielophanging met als resultaat:
De voorzijde:
en de achterzijde!
en hoe ziet dit eruit op de bodemplaat:
toen zag ik dat de naam kyosho nog op de bodemplaat stond, dus dat heb ik maar eraf geschuurd aangezien het geen kyosho meer is, maar meer een martijno
En een paar dagen later was de miliput goed gedroogd en na wat bijschuren en voorzichtig met een boortje de inkepingen gemaakt te hebben was dit het resultaat
en na een schilderbeurtje kwam het zo eruit. Op deze foto is ook al te zien dat de bougiekabels weer erop gemonteerd zijn, echter dit pas na het maken van een verdelerkap op het uiteinde van het nokkenashuis zoals het bij een 8V hoort te zitten.
Vanavond of later deze week hoop ik het kleppendekselgedeelte heelmaal af te hebben en dan gaan we verder met de slangen van en naar de intercooler die momenteel in de eerste laag verf staat.
Na het wegschuren van de merknaampjes op de bodemplaat en het opnieuw spuiten ook alvast de radiator en oliekoeler geschilderd in aluminium, de koelvin aan de achterzijde zwart en ook wat kabels aangebracht van de oliekoeler die naar de oliepomp zullen gaan en een waterslang die naar de bovenzijde van het kleppendekselhuis zal gaan.
tot voor zover de update!