Geeft niet. De vraag naar tips is algemeen bedoeld aangezien ik mezelf nog steeds als beginner beschouw.
Ik vraag me wel af of Revell dit nou bedoeld met level 5:
Gelukkig komt dat met een beetje gepast geweld dan wel weer goed:
Het chroomwerk blijft chroom in tegenstelling tot wat ik eerder zei. Het spul is niet zomaar te verven en als ik het eerst schuur of ontchroom in de remolie ben ik bang dat ik het nooit meer zo netjes krijg. Bovendien vind ik dit ook wel mooi. Het eerste dat opvalt aan deze auto is dat hij erg zwart is en met het chroom komt daar wat variatie in.
Het wordt sowieso nog een heel gevecht om het spul in elkaar te krijgen. De motorkap en kofferklep staan een beetje onder spanning wanneer het interieur er in zit (dit houdt beiden op hun plaats) waardoor in elk geval de motorkap niet dicht wil blijven. Ook zit er een enorme kier tussen de voorruit en de motorkap waardoor je zomaar de motorruimte in kunt kijken. Volgens Revell hoort dit zo, er komt in elk geval geen onderdeel meer tussen. Maar in realiteit lijkt me dit toch anders in elkaar te zitten. Het stoort me overigens niet maar is wel opmerkelijk.
Verder speel ik nog met het idee de achterruiten te tinten met smoke maar dit heb ik nooit eerder gedaan. Het lijkt me niet zo gemakkelijk om dit gelijkmatig voor elkaar te krijgen.
Nog een level 5 vraagje: zou Revell nou echt verwachten dat ik dit embleem verder zelf maar afwerk?
Groeten,
Psioneer
_________________
Work in progress:Ferrari FXX - Mercedes Brabus SLS AMG - Nissan GT-R VR38DETT - Gemballa Mirage GT - Jaguar XJ220
On hold: Ferrari 250GTO - Mercedes 560SEC - Mercedes 560SEC (2)
Coming up: Toyota 4Runner (2) - Aston Martin DBS (2)
Wanted: Lamborghini Aventador - Lamborghini Gallardo - Honda NSX - Full view Lexus LFA
Veel meer foto's van alle projecten vind je hier: http://picasaweb.google.com/psioneer2000