Tuus
allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Club   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube   Modelbrouwers.nl winkel 20 jaar
Het is nu ma 15 jun, 2026 17:10 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 10 mei, 2026 9:57 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 05 jun, 2025 22:09 pm
Berichten: 198
Woonplaats: Groningen
StevenVD schreef:
Er duikt deze week nog een ander afbeeldingsprobleem op. De foto's op de site laden onvolledig, er is zelfs na twee of drie verversingen nog steeds een serie broken image- symbolen te zien. Dit gebeurt ook op pagina's die voordien goed werkten. Maar ze komen uiteindelijk wel, lijkt het. Het heeft ook invloed op websites waar ik Modelbrouwersfoto's naartoe heb gekopieerd.


Als je even wacht, en de pagina ververst zijn de afbeeldingen weer zichtbaar is mijn ervaring.

_________________
Ouwe meuk is leuk!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 11 mei, 2026 18:29 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 12572
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Er moet toch iets fout lopen met het laden van de afbeeldingen deze week, het is elke keer als ik een topic open.

photo 631431


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 11 mei, 2026 18:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 feb, 2018 11:32 am
Berichten: 3231
Woonplaats: Dongen
Ik heb ook veel last van dit probleem. Zowel bij het weergeven van topics op het forum als bij het willen toevoegen van foto’s bij posts.

Bij verversen worden niet altijd alle foto’s weer zichtbaar. Ik blijf dan dit probleem houden.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 11 mei, 2026 22:11 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8838
Woonplaats: Utrecht
Dat heeft hoogstwaarschijnlijk met de aanpassingen hier te maken: https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 0#p1092116

Ik ga de parameters wat aanpassen om te kijken of ik meer verkeer toe kan staan zonder een negatief effect te hebben!

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement