Ja, ik weet het, Henny. ik doe mijn best
Gisteren en vandaag een stuk verdergekomen. Eerst moest ik al het glaswerk, dat ik al 3 keer gedaan had overdoen, omdat ik de verkeerde kleur donkergroen had gebruikt, je weet wel, die voor RAF-vliegtuigen.... Dus dat moest over met XF-61 van Tamya. Daar kwam ik pas achter toen ik het wandmeubel ging verven. Inmiddels zitten er 3 dunne laagjes op.
verder alle raampjes en stijlen met de cocktailprikker bijgewerkt. Morgen de P+ erop.
Toen toch maar het moeilijkste klusje na de neussectie aangepakt: de drijvers. Het is altijd een crime om die goed uitgelijnd en parallel te krijgen. Lastig waren ook de struts, omdat ik er niet meer zo goed bij kon. Nu staat alles uit te harden. De bverfpotjes zorgen voor de fixering
Morgen de laddertjes erop en dan de splintercamo aanbrengen met RLM 73. Met de motoren en de antennes wacht ik tot het eind. En ja hoor, natuurlijk brak de MG in de neus af....
Overigens is me ook duidelijk geworden dat dat vislood in de drijvers zinloos is...
Het lijkt erop dat ik de deadline ga halen
VrGr
Jan
_________________
Op de werkbank:*
Mitsubishi KI-21-1-a Sally, ICM 72205, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".
Onlangs voltooid:
* Mitsubishi Ki-51 Sonia, Hasegawa B005, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".
* Dornier Do 24T-3, Italeri 1323, 1:72 voor de BB "Franse luchtvaart 1900 - nu";
Portfolio:
* Mijn ATF portfolio 2011-heden