Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 15:42 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 501 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 04 mei, 2013 17:18 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 11 nov, 2007 14:42 pm
Berichten: 2468
Woonplaats: De Klomp
Na meer dan 2 jaar niks meer gemeld te hebben over dit model kan ik jullie nu een overlijdensbericht sturen over dit model.
Enkele weken geleden begon het idee al vorm te krijgen in mijn hoofd om alle nuttige onderdelen eruit te halen en de rest weg te gooien en vandaag heb ik tijdens een verbouwing in mijn kamer (die vooral ook meer ruimte voor modelbouw heeft gecreëerd) de knoop doorgehakt en inderdaad de boot leeg gehaald en inmiddels licht de boot in de vuil container.
De belangrijkste reden is dat dit model nooit ook maar in de buurt is gekomen van het beoogde resultaat wat vooral te zien is aan de kiel.
De boot was ook lek en enkele pogingen dit lek te dichten leverden niks op waarna de moed voor dit model in de schoenen was gezakt.
Uiteindelijk heb ik besloten dat dit model een hele mooie opstap is geweest om mijzelf klaar te stomen voor de Well Enhancer maar dient voor mij geen doel meer.
Op deze manier heb ik ook gelijk een vaartregelaar voor de Well Enhancer erbij zodat ik de beide hoofdmotoren apart kan gaan besturen.

Groetjes Josse

_________________
Vlaggeschip: Well Enhancer schaal 1:75, opnieuw begonnen, binnenkort gaat het deelproject electronica en programmering toch echt beginnen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 501 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement