Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 0:44 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende

Wat is een goede naam voor de hot rod truck :?:
American Death 25%  25%  [ 5 ]
Predator 30%  30%  [ 6 ]
Black Death 20%  20%  [ 4 ]
anders, namelijk ? 25%  25%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 20
Auteur Bericht
 Berichttitel: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: za 22 mei, 2010 18:26 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 15 nov, 2009 15:53 pm
Berichten: 2662
Woonplaats: Bladel (Noord Brabant)
Hoi brouwers,

Ik heb besloten om ook meer te doen met deze groepsbouw, wat ik ga maken blijft nog een verrassing. Ik heb nog niks in elkaar gezet, behalve dan een (hopelijk) goed verhaal. Ik heb geprobeerd om het als een spannend boek te schrijven (vond ik wel goed passen :lol: :lol: :lol: ) Mensen die zich mijn vorige bouwprojecten kunnen herinneren weten waar de foto's vandaan komen :wink: Ik ga overigens niet dat Corvette wrak en Roadrunner wrack gebruiken dat je op de foto's kunt zien. Het wordt een project gemaakt van een aantal mislukte oude projecten in combinatie met spareparts en veel scratchbuild.

Alvast veel leesplezier met het verhaal, dat hoort er toch een beetje bij :wink:


-------------------------------------------------------------------------------------------

The story of the war

Waar de ooit zo spectaculaire custom shop General Customs Inc stond, heerst een ijzige sfeer. Er was hier een oorlog, een alles verwoestende oorlog, World War III. Alles is weggevaagd, mensen en dieren op gruwelijke wijze vermoord, machines verwoest, gebouwen neergehaald alsof het niets is, en... geen daders...

Afbeelding

Afbeelding

Er zijn geen overlevenden gevonden, niemand, geen mens of dier te bekennen, behalve... Er zijn zoveel vragen: Zijn zij de enige nog levende mensen in Los Angeles, of California, of nog erger de wereld? Hoe konden ze deze oorlog overleven? Waarom zijn zij niet dood? Wie is de dader? En, het belangrijkste, kunnen zij de mensheid redden? Alles in de buurt van GCI is weg, alles behalve wat oude wrakken, en wat oude mislukte customs...

Afbeelding

Afbeelding

Van de dader is weinig bekend. De FBI heeft een paar vage foto's van een auto en 2 mensen, of... waren het geen mensen... Wie zal het zeggen... We zullen zien...


Afbeelding

Afbeelding

Zal de crew van General Customs Inc de mensheid kunnen redden? Kunnen ze overleven? Hoe gaan ze dat doen? Wat gaan ze gebruiken? We zullen zien...

to be continued_
-------------------------------------------------------------------------------------------


Dit was het voor vandaag. Ik hoop dat jullie het verhaal geslaagd vinden, en ik kan niet wachten tot 1 juni :D

_________________
Eigen website: (hij is nu klaar)
http://generalcustomsinc.webklik.nl/page/home


Laatst bijgewerkt door General Custom op wo 08 sep, 2010 20:04 pm, in totaal 11 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: zo 23 mei, 2010 16:00 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 24 dec, 2009 23:39 pm
Berichten: 380
Woonplaats: Nederland
hahaha leuk idee :P
ik volg zeker
gr max


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: di 25 mei, 2010 9:54 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 28 mei, 2009 10:10 am
Berichten: 1104
Woonplaats: Amsterdam
Hey General Custum,

Leuk begin van jouw story en begin punt.

Ben benieuwd wat er uit de handen komt van je met dit begin.

Grt SAM


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: vr 28 mei, 2010 21:50 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 15 nov, 2009 15:53 pm
Berichten: 2662
Woonplaats: Bladel (Noord Brabant)
Welke schaal kun je bij 1/24 het beste nemen qua wapens :?: Volgens mij heb je militair zo goed als het meeste 1/35, 1/48 en 1/72. Het lijkt mij dan dat de keuze op 1/35 valt, kan dit kloppen :?:

_________________
Eigen website: (hij is nu klaar)
http://generalcustomsinc.webklik.nl/page/home


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: za 29 mei, 2010 3:34 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt, 2008 13:11 pm
Berichten: 1007
General Custom schreef:
Welke schaal kun je bij 1/24 het beste nemen qua wapens :?: Volgens mij heb je militair zo goed als het meeste 1/35, 1/48 en 1/72. Het lijkt mij dan dat de keuze op 1/35 valt, kan dit kloppen :?:


Het is echt een ramp wat dat betreft, er is wel wat in 1/24-1/25 aan militair spul te vinden maar het is zwaar zoeken.
Het ligt aan de bewapening die je wil maken, een paar hellfire raketten van 1/72, 1/48 kan je makkelijk ombouwen tot post apocalyptische wapens.
Machine geweren word merendeel scratchen.
Met Kanonnen kan je van een 88mm 1/35 een 20mm 1/24 maken, je kan leuke dingen doen met bits uit alle schalen.

Kijk voor voorbeelden naar de eerste P.A.R.R. :)

viewforum.php?f=102

_________________
BBT schreef:
hij's bruut. Superbruut. En ook nog bruut. :shock: Nouja, ik denk dat mijn punt duidelijk is :P


Citaat:
Historisch correct, m'n aars, als het er maar cool uitziet


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: za 29 mei, 2010 7:52 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 15 nov, 2009 15:53 pm
Berichten: 2662
Woonplaats: Bladel (Noord Brabant)
Bedankt, dan ga ik vandaag eens kijken bij de modelbouwwinkel :wink:

Ik heb namelijk helemaal niks militairs liggen. Ik heb toen ik net begon met modelbouw wel wat militaire vliegtuigen gebouwd omdat auto's toen nog te duur waren voor mij, maar verder niks meer :wink:

_________________
Eigen website: (hij is nu klaar)
http://generalcustomsinc.webklik.nl/page/home


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: za 29 mei, 2010 12:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 15 nov, 2009 15:53 pm
Berichten: 2662
Woonplaats: Bladel (Noord Brabant)
Ik heb een doosje van Tamiya gevonden. Het kostte €4.95, dus als het niks wordt is het nog maar zo :wink:

De onderdelen die er in zitten (ze zijn in het echt net iets kleiner dan op de afbeelding)
Afbeelding

Afbeelding

Hieruit zal ik waarschijnlijk dus ook alleen maar de grotere wapens gebruiken :wink:

_________________
Eigen website: (hij is nu klaar)
http://generalcustomsinc.webklik.nl/page/home


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: za 29 mei, 2010 16:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 jul, 2009 23:12 pm
Berichten: 1303
Woonplaats: hengelo OV
vet een duitse vlammenwerper!

ps: ik heb nog een doos vol met militair tank onderdelen enzo. Interesse?

sleurhut

_________________
project: chevy bell air 57 1/12 duobuild
aankomende projecten :T1 nieuwstaat


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: za 29 mei, 2010 18:27 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 15 nov, 2009 15:53 pm
Berichten: 2662
Woonplaats: Bladel (Noord Brabant)
sleurhut schreef:
vet een duitse vlammenwerper!


Ik heb er totaal geen verstand van, maar is dat wel een duitse vlammenwerper :?: Op de doos staat namelijk U.S. Infantry Weapons Set. Volgens mij zal het dan Amerikaans spul zijn, of niet :?:

Verder heb ik helaas niet zo'n interesse in de militaire onderdelen, omdat ik nooit militair bouw. Het zou toch maar blijven liggen denk ik :( Maar bedankt voor het aanbod :D

Ik heb net trouwens gezien dat alles dubbel in de doos zit, 2 exact dezelfde spreus :D

_________________
Eigen website: (hij is nu klaar)
http://generalcustomsinc.webklik.nl/page/home


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: wo 02 jun, 2010 16:03 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 15 nov, 2009 15:53 pm
Berichten: 2662
Woonplaats: Bladel (Noord Brabant)
Ik heb net even mijn partsbox met geverfde onderdelen omgekiept. Deze spullen worden de basis van mijn model. Ik heb de ongeverfde spareparts apart liggen, dat zijn er véél meer. Deze zullen gebruikt worden voor het afwerken van het model.

De partsbox:
Afbeelding

en de andere helft van de spullen: (op de achtergrond staat een 1/10 RC auto waar ik nog mee bezig ben. deze komt ook nog eens bij eindfoto's te staan)
Afbeelding

Jullie zien wel wat het wordt, dat weet ik zelf ook nog niet :lol: Het wordt een project met inspiratie die op het moment van het bouwen moet komen :wink:

GC

_________________
Eigen website: (hij is nu klaar)
http://generalcustomsinc.webklik.nl/page/home


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement