Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 11:12 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Wat is een goede naam voor de hot rod truck :?:
American Death 25%  25%  [ 5 ]
Predator 30%  30%  [ 6 ]
Black Death 20%  20%  [ 4 ]
anders, namelijk ? 25%  25%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 20
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 24 sep, 2010 16:27 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 14 sep, 2010 19:10 pm
Berichten: 71
General Custom schreef:
Update Er komen nog wat wapens bij!

Ik heb vandaag weer één van mijn favoriete tv programma's zitten kijken, Mythbusters :D Vandaag gingen ze spionnenwapens voor in auto's testen die dienen om een achtervolgend voertuig te stoppen. Ze hebben een oliespoor, kraaienpoten, en een rookgordijn getest wat allemaal bleek te werken behalve de kraaienpootjes.
Na het testen van de wapens moesten Adam en Jamie zelf dingen bedenken. Adam kwam met een parachute die niet bleek te werken (bedoeling ervan weet ik ook niet echt), maar Jamie kwam met een erg goed wapen. Hij bouwde een soort van ijzeren dingen die onder op drie poten rusten en boven drie pinnen hebben die de achtervolgende auto vernielen (Doodzonde dat het een Pontiac Firebird was, ze hadden daar ook beter een Mazda Miata voor kunnen pakken) Zo werd bijvoorbeeld de benzinetank doorboord. Zoiets wil ik er ook op te maken, lijkt dat jullie wat :?:


hee jij ook ps. niewe naam little tom

_________________
moge god genade hebben voor mijn vijanden ,ik namelijk niet
george s. patton


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: za 16 okt, 2010 8:20 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 15 nov, 2009 15:53 pm
Berichten: 2662
Woonplaats: Bladel (Noord Brabant)
Na lange tijd weer een update, nu met de definitieve eindfoto's.


Eerder had ik nog van alles en nog wat in mijn hoofd, zoals een caravan en een dio. Helaas gaat dat niet meer lukken door gebrek aan verf. De terra-kleur die ik als Nevada woestijn stof heb gebruikt is namelijk niet meer te krijgen. Ook heb ik er niet zoveel zin meer in na een mislukt diorama, en vind ik het eindresultaat van de wagen op zich, behoorlijk goed gelukt :wink:

De naam wordt ''Predator'', want die is het meest gekozen. Ook bedankt voor de andere suggesties die jullie hebben gedaan, want eigenlijk paste elke naam wel goed :D

De foto's

We beginnen weer met zo'n ''dit wil je niet in je achteruitkijkspiegeltje tegen komen'' foto :lol:
Afbeelding

En nog een 2e:
Afbeelding

Nu heb ik ook wat foto's rondom gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook de motor is goed geslaagd vind ik, al betwijfel ik of een motor die zo onder het stof (dat rode Nevada woestijn stof waar ik het al over had) zit nog lang draait :roll: Er missen wel wat kleine details, maar alles komt dan ook van sloopmodellen :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Het interieur, met chauffeur die ook behoorlijk vies is in zo'n convertible truck zonder voorruit :lol:
Afbeelding

Al met al ben ik er zelf goed tevreden over, want alles is lekker scheef stoffig en vies geworden zoals het hoort bij een zelf gefabriceerd overlevingsvoertuig :lol:
Ook was het best leuk om dat te maken omdat het weer iets totaal anders is dan een standaard auto. Nu moest alles namelijk slecht gemaakt en rommelig overkomen, wat toch totaal anders is dan bij een ''gewoon'' automodel. Zo'n machine als dit is denk ik ook meer vergelijkbaar met een tank of zo (of misschien eerder een ander oorlogsvoertuig) wat het bouwen betreft. In elk geval een leuke afwisseling :D

Wat vinden jullie er van :?: Tips of ideeën zijn ook altijd welkom voor een volgend project (dit was zo goed als de eerste keer) :wink:

_________________
Eigen website: (hij is nu klaar)
http://generalcustomsinc.webklik.nl/page/home


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2010 5:22 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 04 apr, 2009 20:25 pm
Berichten: 558
Ik vind hem erg leuk geworden, en ik moet bekennen dat de bestuurder toch wel een flinke 'Arnie' uitstraling heeft... tis net een T-100 terminatorke...

Ik zal die van mij ook maar eens af gaan maken

_________________
Eh... Zijn we een beetje eigenstewijs misschien??


Projects:
Nam '68 http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=27429
Iraqi freedom http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=30881
Afgerond:
P.A.R.R. 2010 deelname: The Inspector http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=160&t=27900


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: General Customs Inc.
BerichtGeplaatst: do 28 okt, 2010 6:46 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 15 nov, 2009 15:53 pm
Berichten: 2662
Woonplaats: Bladel (Noord Brabant)
Rhoubhe schreef:
Ik vind hem erg leuk geworden, en ik moet bekennen dat de bestuurder toch wel een flinke 'Arnie' uitstraling heeft... tis net een T-100 terminatorke...


:lol: Inderdaad, nu je het zegt, behoorlijk :lol: Dat terwijl ik Terminator nog nooit echt gezien heb :lol: :lol: :lol:

_________________
Eigen website: (hij is nu klaar)
http://generalcustomsinc.webklik.nl/page/home


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement