Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 22:38 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Brouwersawards
BerichtGeplaatst: wo 23 dec, 2015 16:24 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Het is een hele late aankondiging, waarvoor mijn excuses, maar ook dit jaar zijn er nog steeds BrouwersAwards.

Het idee is eenvoudig - je kan modellen nomineren die in 2015 zijn afgewerkt, en in januari kan dan gestemd worden op de nominees - binnen hun categorie natuurlijk.

Om een opmerkelijk model te nomineren hoef je gewoon naar het topic in kwestie te gaan en op de grijze knop 'Nomineren voor awards' te klikken. Of, je kan het formulier met de hand in te vullen op de link bovenaan.

Let op: enkel modellen die AFGEWERKT zijn tellen mee, en ze moeten in 2015 afgerond zijn.

Hopelijk kunnen jullie er ondanks mijn lompheid nog wat van maken :brouw:

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Brouwersawards
BerichtGeplaatst: wo 30 dec, 2015 10:16 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Beste ik zou graag met een paar modellen mee doen die ik dit jaar heb afgewerkt maar ik heb al verschillende malen de vraag gesteld hoe het komt dat ik altijd bovenaan mijn topic " bouwverslag maken " krijg en ik maak altijd een bouwverslag ook nooit nominatie gekregen en me dunkt dat ik het laatste jaar toch fel verbeterd ben en nu dat formulier om toch mee te kunnen doen waar vind ik dat juist
Grt
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Brouwersawards
BerichtGeplaatst: wo 30 dec, 2015 10:58 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 nov, 2012 17:03 pm
Berichten: 544
Woonplaats: Drenthe
Beste Marc,

Je kunt inderdaad alleen meedoen wanneer je door iemand anders bent genomineerd.
Zelf kun je niet op je eigen modellen stemmen.

Het afgelopen jaar zijn er zo veel modellen afgewerkt door iedereen op het forum dat misschien een van jouw modellen in de vergetelheid is geraakt.

Ik zal even kijken wat ik voor jouw kan betekenen.

gr. modellmaker

_________________
Afbeelding
Inmiddels ook te vinden op Facebook en Instagram
https://www.instagram.com/modellmaker/ https://www.facebook.com/rene.vanderbe.7


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Brouwersawards
BerichtGeplaatst: wo 30 dec, 2015 13:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 20 dec, 2014 17:19 pm
Berichten: 1394
Woonplaats: Deventer
Als ik het lijstje nominaties bekijk zie ik dat er een hoop mensen niet kunnen lezen.

Er staan namelijk modellen bij die nog helemaal niet gereed zijn.....

ALLEEN MODELLEN DIE GEREED ZIJN MOGEN GENOMINEERD WORDEN

veel duidelijker kan het toch niet zijn.

_________________
mvg, Peter
Bouw in progress: Opel Kadett V8 GTR 1:10 Full Scratch https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=53079
Finished Model: VW T1 '64 Single Cab Racing Project https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=50565
Finished Model: Lancia Lasupra http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=45661
Finished Model: Ford Capri Turbo Zakspeed Disassembled Body. http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=44773


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Brouwersawards
BerichtGeplaatst: wo 30 dec, 2015 13:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 aug, 2014 8:26 am
Berichten: 6771
Woonplaats: Kasterlee (B)
Het is mij al even opgevallen dat modellen en dio's die in een groepsbouw werden gebouwd blijkbaar die nominatieknop niet hebben? Of is er iets mis met mijn PC? :roll:

_________________
Hoe groot je werktafel ook mag zijn... op termijn is ze altijd te klein!
[ON HOLD] http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=43937
[ON HOLD] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=48632


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Brouwersawards
BerichtGeplaatst: wo 30 dec, 2015 13:36 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Klopt, ik moet nog iets verzinnen dat dat automatisch meekomt, maar development tijd is beperkt.

Je kan altijd manueel nomineren op https://modelbrouwers.nl/awards/nomination/, dit geldt ook voor coachke die zijn eigen modellen wil nomineren (wat ik gigantisch onsportief vind :!: ).

Midnight Creep schreef:
Als ik het lijstje nominaties bekijk zie ik dat er een hoop mensen niet kunnen lezen.

Er staan namelijk modellen bij die nog helemaal niet gereed zijn.....

ALLEEN MODELLEN DIE GEREED ZIJN MOGEN GENOMINEERD WORDEN

veel duidelijker kan het toch niet zijn.

Mensen lezen niet ;)

Het is zo dat de nominaties nog even gemoderereerd worden voor het stemmen opent. Dit is een handmatige actie van mij en enkele mods waarbij elke nominatie gecontroleerd wordt op het afgewerkt zijn in 2015.

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Brouwersawards
BerichtGeplaatst: wo 30 dec, 2015 13:39 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Ik heb net een hoop groepsbouwfora manueel gemarkeerd als 'awards-nomineerbaar'. De knop zou nu (of binnen halfuurtje) dus moeten zichtbaar zijn.

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Brouwersawards
BerichtGeplaatst: wo 30 dec, 2015 15:50 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 16 dec, 2015 10:19 am
Berichten: 23
Woonplaats: Antwerpen -Wilrijk
Ik Kan echt nergens lezen dat coachke zijn eigen modellen wil nomineren ...zou hij ook nooit doen ...daar is hij te sportief voor..hij stelt volgens mij gewoon de vraag hoe het werkt...om daar ook voor in aanmerking te komen :) :) en ook hoe hij dat moest doen om iemand anders te nomineren
groetjes


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Brouwersawards
BerichtGeplaatst: wo 30 dec, 2015 16:45 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
coachke schreef:
...ik heb al verschillende malen de vraag gesteld hoe het komt dat ik altijd bovenaan mijn topic " bouwverslag maken " krijg...

Deze knop is te zien om je verslag toe te voegen aan je brouwverslagenoverzicht. Deze knop vervangt de nomineerknop bij je eigen topics. Ik had de indruk dat Marc hier dus de nomineerknop wil zien in plaats van de knop die er staat.

coachke schreef:
...nu dat formulier om toch mee te kunnen doen waar vind ik dat juist...

Naast het net niet letterlijk zeggen dat hij vindt dat hij een nominatie verdient ( ;) ) wekt dit ook de indruk op dat Marc het formulier wil kunnen invullen voor topics zonder de nomineerknop. Beide dingen samen geven voor mij dus sterk de indruk dat hij zijn eigen topics wil nomineren. Technisch mogelijk, en op zich niets fout mee, ik heb er zelf alleen een sterke mening over ;)

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Brouwersawards
BerichtGeplaatst: wo 30 dec, 2015 17:02 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Ik heb al verschillende malen bij een nieuwe topic gezien dat er bij mij bouwverslag maken en telkens heb ik via een berichtje gevraagd wat of hoe ik dat moet doen maar nooit een deftig antwoord op gekregen , nu naar mijn mening zijn mijn bouwverslagen meer dan voldoende je kan dat gerust nakijken naar de kijkcijfers ik word bijna door alle autobouwers gevolgd en krijg altijd ( bijna ) goeie reacties ik geef duidelijke uitleg over hoe ik het doe en geef toch mooie correcte technische uitleg ik probeer het zelfs voor onze Nederlandse bouwers te vertalen omdat we in België over sommige uitspraken een ander woord hebben dus aan mij ligt het niet
Nu dat nomineren is dat er nu niet een beetje over dat ik me zelf zou nomineren hoe belachelijk is dat , ik ben heel mijn leven een eerlijk mens geweest en heb daardoor dikwijls het deksel op mijn neus gekregen maar toch blijf ik wie ik ben
Ik wilde alleen maar weten hoe dat in zijn werk zit en hoe ik me kan of kon aanbieden om mee te doen voor het model van het jaar meer niet
nu hoop ik dat dit allemaal op louter vergissing leunt want ik zou me schamen dat ik zoiets zou willen doen ik ben 65 en geen kind meer
Nu ik hoop dat alles hier nu eens voor eens en altijd uitgeklaard word
Ik ben de gelukkigste mens sinds ik op een forum kan komen ik heb dat nooit gedaan en ik voel me er zeer goed bij omdat ik kan leren en mijn vaardigheden ( zijn er nu niet veel ) kan delen weer een van mijn eerlijke kanten
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement