Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 9:09 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 143 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 23 jan, 2013 11:54 am 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8797
Woonplaats: Utrecht
Het gebeurt wel vaker dat dezelfde bugs gemeld worden, voordat er tijd was om er iets aan te doen. In dit topic krijg je dus een overzicht van de bekende problemen, en kan je zelf (nieuwe) problemen melden (die van technische aard zijn).

Bekende bugs:
  • Chat sluit als je een post plaastst
  • Builds: drag & drop albumfoto's niet mogelijk vanaf mobile

Geplande features:
  • 'Slim' herschalen van foto's die hoger zijn dan ze breed zijn
  • Roteren van foto's

Gefixed:
  • Rechts laten zweven van profiel/uitloggen werkt niet (goed) [opgelost 21-03-2013]
  • Er gaat wat mis bij het bewerken van bestaande albums [opgelost 21-03-2013::19:45]
  • Albums tris: lijkt alsof je albums kan bewerken/verwijderen waarvan je geen eigenaar bent, maar waar je wel foto's aan kan toevoegen. Foutief, kruisje/potloodje mogen niet getoond worden. [opgelost 23-03-2013::00:52]
  • Albums...: niet-publiek album toch deelbaar maken met andere forumleden. Nu moet het album publiek zijn voor je het kan delen met anderen. [opgelost 23-03-2013::01:23]
  • Invoegen foto's gebeurt niet op de plaats van de cursor[opgelost 23-03-2013::01:58]
  • Albums bis: 1024*1024 foto's staan niet netjes gecentreerd. [opgelost 24-03-2013::23:03, na veel bloed, zweet en tranen]
  • Groepsbouwforum gelinkt in meerdere subfora: oranje briefje verandert niet als er nieuwe post is (blijft wit).[opgelost 25-03-2013::20:53]
  • Albums: in Internet explorer is er weer heel wat mis met de layout (witte balk onder menu, spotlight-balk krimpt foutief, shop-banner onderaan wordt niet goed weergegeven in IE8 en ouder, uploadknop staat fout in IE7) [opgelost 27-03-2013::20:36]Noot: uploadknoppen zien er nog vaag uit in IE 7, da's dan jammer, gebruiker maar een deftige recente browser als het je stoort :roll:
  • Foto's die gedraaid worden voor het uploaden komen niet gedraaid in de albums te staan[opgelost 21-11-2013::00:57]

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 23 jan, 2013 15:56 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 24 dec, 2008 1:28 am
Berichten: 5407
Woonplaats: Assen
Wat fout gaat in Internet Explorer is geen bug in het forum: Internet Explorer is gewoon één grote bug :lol:

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 23 jan, 2013 15:59 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8797
Woonplaats: Utrecht
Oh, ik ben er ook geen fan van, maar het kan wel gewoon eruitzien zoals het er hoort uit te zien. Verder wil ik dit topic graag 100% serieus houden aangezien dit zo ongeveer mijn takenlijst wordt ;)

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 23 jan, 2013 16:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 24 dec, 2008 1:28 am
Berichten: 5407
Woonplaats: Assen
Okee ik zal niet op Explorer gaan vitten :lol:

Laat maar weten als je wat CSS bewerkt wilt hebben (al kan ik niet testen in IE, heb slechts IE8 i.v.m. XP).

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 29 jan, 2013 22:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 06 aug, 2011 13:36 pm
Berichten: 1116
Woonplaats: Katwijk
Ik heb misschien wat bugs, of het hoort gewoon zo

-Als ik soms een smiley aan klik, dan gaat dat streepje weer naar het begin van de tekst. Terwijl de smiley wel op zijn plek krijg, maar als ik dan ga tikken dan begint die helemaal boven aan. Dit gebeurd niet altijd, maar als het gebeurd is het behoorlijk irritant.
- Als ik een plaatje wil toevoegen, via die balk aan de linkerkant van het scherm, dan zet die dat plaatje helemaal onderaan het bericht. Terwijl ik mijn cursor ergens midden in het bericht heb staan, waar ik het plaatje wil hebben. Weet niet of dat hoort, maar soms vind ik dat best irritant. En ja ben dan te lui om het naar de juiste plek te zetten :oops: :P (na het toevoegen van deze smiley's begon die weer bovenaan.)

En oh ja ik gebruik IE, dus let op je woorden Nem :wink:

gr,
jurjen

_________________
Wie het kleine niet leert, doet toch wat verkeerd.

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 29 jan, 2013 22:30 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 24 dec, 2008 1:28 am
Berichten: 5407
Woonplaats: Assen
Dat is geen bug. Dat komt door de manier waarop met JavaScript de elementen (smiley, foto) aan je tekst worden toevoegd.
Heb er trouwens met Firefox geen last van (dat zeg ik niet om Explorer te bashen).

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 30 jan, 2013 3:01 am 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8797
Woonplaats: Utrecht
jurjen schreef:
Ik heb misschien wat bugs, of het hoort gewoon zo

-Als ik soms een smiley aan klik, dan gaat dat streepje weer naar het begin van de tekst. Terwijl de smiley wel op zijn plek krijg, maar als ik dan ga tikken dan begint die helemaal boven aan. Dit gebeurd niet altijd, maar als het gebeurd is het behoorlijk irritant.
- Als ik een plaatje wil toevoegen, via die balk aan de linkerkant van het scherm, dan zet die dat plaatje helemaal onderaan het bericht. Terwijl ik mijn cursor ergens midden in het bericht heb staan, waar ik het plaatje wil hebben. Weet niet of dat hoort, maar soms vind ik dat best irritant. En ja ben dan te lui om het naar de juiste plek te zetten :oops: :P (na het toevoegen van deze smiley's begon die weer bovenaan.)

En oh ja ik gebruik IE, dus let op je woorden Nem :wink:

gr,
jurjen

Het is de bedoeling dat de afbeeldingen op de plaats van de cursor ingevoegd worden, ik zal dus kijken of ik het kan reproduceren! Welke IE versie trouwens? 7, 8, 9?

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 30 jan, 2013 8:06 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 06 aug, 2011 13:36 pm
Berichten: 1116
Woonplaats: Katwijk
Nem: Kan je dat JavaScript dan aanpassen, zonder al te geleerd te zijn?

BBT: Bedankt voor het kijken. Ik heb IE 9 op dit moment

gr,
jurjen

_________________
Wie het kleine niet leert, doet toch wat verkeerd.

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 30 jan, 2013 16:53 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8797
Woonplaats: Utrecht
Bug bevestigd, het is inderdaad een probleem in Internet Explorer. Ik voeg hem toe op de lijst en je ziet vanzelf wel wanneer het opgelost raakt. Ben de komende weken druk met mijn thesispresentatie voor te bereiden namelijk :)

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 31 jan, 2013 20:58 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
H'mmm. Net een nieuw topic gemaakt en geplaatst, werd ik automatisch uitgelogd en kon ik weer opnieuw inloggen. Hoort dit zo?

Ik gebruik Internet Explorer, ik weet niet of dat er bij moet?

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 143 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement