Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 13:25 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 09 feb, 2011 19:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 19 feb, 2009 23:56 pm
Berichten: 2243
Woonplaats: kolham
Bert Takken schreef:
Over de plamuur zijn de meningen beslist verdeeld, ik heb niet meer gebruikt dan bij andere kits en de canopy past relatief goed, dat heb ik ook wel anders meegemaakt

De heisa over de pasvorm van deze kit is volgens mij inderdaad schromelijk overdrven. Toevallig ben ik samen met m'n vader twee aan het bouwen en als ik eerlijk ben vallen ze in elkaar. Met een beetje beleid en goed dryfitten -zoals bij veel kits-"valt" zelfs deze in elkaar. De hele romp sluit naadloos zelfs.

Maar goed, succes verder met deze Apache.

Rolf

_________________
BEZIG MET:
OSHKOSH LVS MK48/16
FREIGHTLINER M915A5
LAATST AFGEROND:
AM GENERAL M920 8X6


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 09 feb, 2011 22:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Ene model is het andere niet. Neem de verslagen in het grote AH-64 topic maar eens door.

Maar ben het met je (jullie) eens. Met een beetje beleid, zou er wel iets van te maken moeten zijn.

Toch jammer van de starter van dit topic (Mike Jones) dat hij aangeeft dat hij met een probleem zit. Verder niet aangeeft wat z'n probleem is en helemaal niet reageert op mensen die proberen hem te helpen, of kom ik nu negatief over?

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 10 feb, 2011 20:29 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 10 jan, 2008 22:19 pm
Berichten: 100
Woonplaats: ergens
pasvorm kon beter,maar vond het best meevallen,heb hem hier mooi op de plank staan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement