Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 18:08 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Frank's AH-64A
BerichtGeplaatst: zo 21 nov, 2010 22:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 aug, 2005 10:16 am
Berichten: 2232
Woonplaats: Beekbergen
Al dat werken is toch maar een hinderlijke onderbreking van je vrije tijd nietwaar? :lol: :lol:

Gr.
Sid

_________________
Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Frank's AH-64A
BerichtGeplaatst: ma 29 nov, 2010 18:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 17 apr, 2005 10:46 am
Berichten: 651
Woonplaats: Culemborg
Zooo, terwijl de eerste sneeuw valt in Culemborg ga ik maar eens wat foto's uploaden van mijn verrichtingen.
Terwijl bij andere brouwsels er 4/5 pagina's worden vol geluld over van alles en nog wat heb ik daar nog weinig foto's kunnen zien :lol: :lol:
Ja van bier en chips, maar dat telt niet.
Bert heeft iets laten zien en verteld dat het nog niet klaar was, maar daar hebben verschillende mensen over heen gelezen.
BTW, Bert ga zo door ondanks dat je wel andere dingen aan je hooft hebt, en ja ze zal vast wel eens een keer bij opa achter op de motor gaan.
Maar nu tijd voor wat foto's.
Het geheel zwart gespoten, daarna wat licht grijs bij het zwart toegevoegt m een iets lichtere kleur te krijgen.
Dit in het centrum van wat panelen gespoten om een wat verweerde indruk te krijgen, daarna drybrushen.
Uiteindelijk de boel in elkaar geplakt.Op diverse foto's is bij de A versie weinig kleur in de cockpit te zien, dus ook maar niet veel met kleur gedaan.
Vond het wel een uitdaging om eens te kijken wat ik met een zwarte cockpit kan doen.

Foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Opmerkingen zijn natuurlijk welkom.

Frank

_________________
Was nooit een ster in nederlands, dus vergeef mijn spelfouten
In progress:
1/48 Hercules IDF, nu toch maar een Klu
1/32 Beaufighter die ergens in een hoekje ligt op zolder.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Frank's AH-64A
BerichtGeplaatst: ma 29 nov, 2010 18:47 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21302
Woonplaats: Bodegraven
Eh, Frankie, ik vind hem er al netjes uitzien zo met die kleurnuances, wordt voor mij nog een uitdaging omdat ik dus voorlopig niet kan airbrushen. Maar met een gespoten basiskleur en de fleurfilters moet het ook lukken
Zit nu de motorgondels te plakken, en dat gaat prima, wel wat schuurwerk omdat de onderdelen niet netjes aansluiten, maar geen kieren van betekenis

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement