Korrelexpress schreef:
Hè gelukkig, bij jou gaat er ook wat fout
Zonder dollen, Zeger, er staat weer al een indrukwekkend geheel, zij het met wat tegenslag.
De bouten op het chassis, moet je die nog gelijk vijlen;het lijkt net of ze ongelijk/scheef zijn
Succes met het vervolg
Ja, het kan niet altijd meteen goed gaan.. De boutjes moeten inderdaad nog wat worden afgewerkt, maar er zitten er ook een paar niet mooi in één lijn. Maar ik denk, dat wanneer zometeen alles aan het chassis hang, het niet opvalt. Dus niet verder vertellen.
ingzagers schreef:
Ben benieuwd Zeger naar de verdere chassisafwerkingen.
Heeft deze ook een verstevigingsbalk aan de onderzijde van het chassis?
Maar ziet er zo voor de maatvoering al stoer uit.
Ik weet niet welke verstevigingsbalk je bedoelt, Johannes. Maar hij krijgt wel onder en boven op de chassisbalken zo'n verstevigingsstrip, zoals ik bij de tweede 5450 ook gemaakt heb. Ik heb wat foto's van een gesloopt chassis op het internet gevonden en daar kan ik geen extra verstevigingsbalken op ontdekken.
Waar ik wel over twijfel, is of dat de eerste types Ginaf 8x8 ook al luchtvering op de voorassen hadden. Op de foto's die ik heb zit er namelijk een luchtbalg aan de achterkant van de bladveer, ipv de veerschommel. Maar dat kan ook al wel van een nieuwer type zijn.
Gr. Zeger