Ik had jullie een update beloofd , dus bij deze :
eerst wat chroom bij elkaar gesprokkeld :
Dit samen met de motor in de Muscle gegooid , de velgen hebben ondertussen al hun witte jasje gekregen :
Bij de gebroken bevestiging van de stuurstang heb ik hier opnieuw een gat geboord , vervolgens een stukje sprue uitgerekt met de vlam-methode , en een stukje van de juiste dikte afgeknipt en in het gat gelijmd ..
vervolgens in de stuurstang ook opnieuw een gat geboord , en deze over het staafje ,en dan vast gesmolten volgens tekening , eindresultaat : gerepareerd , en nog steeds beweegbaar ...,
Maar , na bevestiging bleek dat de sporing niet klopte
Dus stuurstang doormidden , beetje vijlen , en weer vast lijmen ... nu klopt de uitlijning tenminste ook weer
hierna was de bevestiging van de schotel aan de beurt , deze hoort in een vaste stand op de houder vastgelijmd te worden ..
Dit heb ik opgelost op dezelfde manier : boortje , stukje verdunde sprue , en alleen lijm in het vaste gedeelte :
Nu kan de schotel gewoon
bewegen
Verder heb ik het chassis zo goed als helemaal in elkaar gelijmd ..
In de luchtketels zijn al 3 gaten geboord voor luchtleidingen ..
Een paar tussenstandfoto's :
Zoals ik al zei , is de volgende stap luchtleidingen op t chassis , en dieselleidingen op t blok
Heeft iemand een versimpeld schema van luchtleidingen tussen remboosters , ketels , en compressor ??
hoeft niet realistisch te zijn (liefst wel natuurlijk) , als t maar optisch de indruk geeft dat t zou kunnen kloppen
Verder , als ik zo naar de dryfit kijk , heb ik genoeg ruimte voor een lier zonder het chassis te hoeven verlengen
Misschien zelfs voor een 3de as , maar dat zou ik toch eens nader moeten bekijken / passen ..
Dit was t voor nu
Groeten Arnoud
Ps Bedankt voor alle hulp tot nu toe